[AVG] wat als vscan bij bestandsoverdracht MSN msgr? *

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
hey,

ik ben net overgestapt van norton antivirus naar AVG antivirus.

bij norton antivirus ging ie automatisch naar msn toe en gaf ie aan welke .exe er bij bestandsoverdracht moet staan. Maar bij AVG doet ie dat niet.

Mijn vraag is dus welke .exe moet ik hiervoor gebruik?? of ondersteund avg dat niet??

ik heb laatste versie van msn (7.5) en laaste versie AVG (7.1 of 7.0 dacht ik) http://www.grisoft.com/doc/1 en windows xp sp 2.

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/9862/tweaker2km.jpg

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Volgens mij kan je MSN het beste ff opnieuw installeren, en dan pakt hij automatisch je nieuwe virusscanner

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
Sjaakmeister schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:43:
Volgens mij kan je MSN het beste ff opnieuw installeren, en dan pakt hij automatisch je nieuwe virusscanner
aah goed idee.

kzal dat direct eens doen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zegt de handleiding niets over commandline scannen en / of parameters van de executable?

Zo niet, doe even bladiebla.exe /? op alle executables in de desbetreffende dir.

edit:

Automatisch: ik kan me goed voorstellen dat dat alleen geldt voor een beperkt aantal grote (en commerciele) merken.

Maar zie hieronder, tot mijn grote schaamte heb ik niet 15 seconden de tijd genomen om even op de site te zoeken. Jij blijkbaar ook niet :+

offtopic:
"bestandsoverdracht MSN AVG welke .exe??" --> 1 vraagteken duidt een vraag aan, N vraagtekens een kapot toetsenbord. Ook gaat je vraag niet over bestandsoverdracht van een netwerk maar commandline scannen vanuit toevallig een IM-app. Ik pas de topictitel dus wat aan :)

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2006 14:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Iets verder kijken op de site van AVG had je bij de FAQ deze pagina opgeleverd, waarbij de eerste vraag jou vraag is, alleen voor een ander programma. ;)

Hoe dan ook, dit had je dus zelf kunnen vinden, en ik maak ook uit je topicstart niet op dat je zelf al gezocht had / in de FAQ hebt gekeken. Vandaar dat ik je topic ga sluiten. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door wat we verwachten van je voor je hier een topic opent. :)

Signature

Dit topic is gesloten.