Vraagje over Samsung Syncmaster 710V

Pagina: 1
Acties:

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Ik heb sinds kort een Syncmaster 710V aangeschaft na deze al een tijdje op het werk gebruikt te hebben. Echter het beeld van degene die ik thuis heb, is niet zo scherp als die op het werk, ik heb alle instellingen indentiek ingesteld, maar die van thuis blijft lichtelijk onscherp. Het lijkt alsof tekst en icoontjes een beetje dubbel zijn, een soort van schaduw hebben. Kan dit liggen aan de vga kabel die ik gebruik? Dit is het enigste verschil wat ik nog kan bespeuren in vergelijking met die op het werk. Ik heb een kabel zonder shielding namelijk, zou dit wat uitmaken?
Ik heb van alles geprobeerd behalve dat

Hulp & suggesties worden erg op prijs gesteld? :'(

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Watvoor videokaart zit er in beide pc's? je draait ze wel beide op 1280x1024 natuurlijk? en zat er niet een standaard kabel bij de monitor? die zijn over het algemaan van goed genoege kwaliteit...

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 01-03-2006 17:08 ]

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

ook dit al geprobeerd?

rechtermuisklik bureaublad ---> eigenschappen ---> vormgeving ---> effecten

en dan daar al wat zitten rommelen??? met clear type / overvloeien etc?

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 04:45

Flappiewappie

Hier nog meer

zit er dvi op, wil ook nog wel eens helpen...

Hier staat wat

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Wel, DVI zit er jammer genoeg niet op. Ik heb inmiddels wel een betere (dikkere) kabel geleend en met die is het echt stukken beter, ik denk dus dat ik morgen zo eentje ga kopen. Het schijnt dus echt aan de kabel te hebben gelegen. In elk geval bedankt voor alle suggesties en hulp