[XP] Bestandsbalk weg bij Openen in Word, Excel

Pagina: 1
Acties:

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:27
Het probleem is denk ik meteen duidelijk bij het zien van deze screenshot: (ff de link kopieren)

*deleted*
----
edit: probleemomschrijving:

Als je een bestand wilde openen in Word, Excel, Access, of Powerpoint, zag je de bestanden niet staan. Je zag alleen de details (zoals grootte, type, datum, etc.). Maar niet de bestandsnaam.

Het probleem zat 'm in de breedte van deze balk, deze was zo klein, dat t'ie niet meer zichtbaar was. En daardoor zag je 'm dus in feite ook niet meer.
-----

Wat ik heb gedaan:

'Restore Defaults' in de Windows Verkenner, Tools, Folder Options, Restore Defaults
'Restore Defaults' in de Windows Verkenner, Tools, View, Restore Defaults

Maar dit mocht niet baten. Wie heeft dit wel eens eerder gehad, en weet de oplossing?

[ Voor 46% gewijzigd door twinkey op 03-03-2006 16:24 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

offtopic:
Tis niet zo veilig om je inlog van je server hier neer te posten. Je kan er beter ff een http link van maken :)

[ Voor 4% gewijzigd door GGS_VR6 op 01-03-2006 13:52 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt dit dus niet in notepad? :)

Verwijderd

Nou ik heb ff gekeken bij mezelf, maar ik heb ook geen bestandsbalk als ik in Word naar bestand -> openen ga. Hoort toch ook zo?

• twinkey
GGS_VR6 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:52:
offtopic:
Tis niet zo veilig om je inlog van je server hier neer te posten. Je kan er beter ff een http link van maken :)
offtopic:
http link werkt niet...
elevator schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:54:
Je hebt dit dus niet in notepad? :)
Nee, alleen in Word, Excel, Powerpoint e.d.

'Name' kan ik dus niet uitvinken, aangezien dat out-greyed is

• twinkey
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:57:
Nou ik heb ff gekeken bij mezelf, maar ik heb ook geen bestandsbalk als ik in Word naar bestand -> openen ga. Hoort toch ook zo?
In het engels staat er boven de balk 'name', en daaronder alle bestanden, ik weet zeker dat jij die wel hebt... Heb je het plaatje al gezien?

Verwijderd

twinkey schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:01:
[...]

In het engels staat er boven de balk 'name', en daaronder alle bestanden, ik weet zeker dat jij die wel hebt... Heb je het plaatje al gezien?
Ja, ik snap hem nu, misschien kan de TS het verhaal wat duidelijker maken. Hij wil de "bestandsnamen" weer zien, als ik het goed begrijp. Het komt bij mij en ik denk bij wel meer menen over als of hij vraagt om een werkbalk.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aangezien je vraag specifiek Office is past hij beter in ons mooie Officesuites en -software - ik verplaats jouw topic nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

• twinkey
Weet iemand nog een idee om uit te proberen? I'm running out of moves... :'(

Is het een idee om tweakui te installeren en daarin de defaults te laden ofzo?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 09:24

Maasluip

Kabbelend watertje

Misschien handig om dat plaatje even op een webserver te zetten? Van hieruit is geen FTP toegang mogelijk en als je niet omschrijft wat het probleem is (alleen: kijk naar het plaatje) dan heb je helemaal niks.

Gaat het om de layout van de File->Open dialoog? Die kun je aanpassen met het laatste ikoon rechts boven.

Signatures zijn voor boomers.

• twinkey
Het probleem is opgelost.

Om de probleemomschrijving nog even duidelijker te maken... Als je een bestand wilde openen in Word, Excel, Access, of Powerpoint, zag je de bestanden niet staan. Je zag alleen de details (zoals grootte, type, datum, etc.). Maar niet de bestandsnaam.

Het probleem zat 'm in de breedte van deze balk, deze was zo klein, dat t'ie niet meer zichtbaar was. En daardoor zag je 'm dus in feite ook niet meer.

Als je met de rechtermuisknop op de bovenste balk klikt, en dan op More, dan kan je ook de breedte instellen (handmatig). Door de breedte op normale waarden te zetten was ineens de balk met bestandsnamen weer zichtbaar!

Problem Solved!
Pagina: 1