hey Tweakers!!!
Ik heb een formulier met een plaatje als submit knop. Dit doe ik met <input type="image" bla bla>
in firefox werkt het wel maar in IE niet, ik heb verschillende afhandelingen geprobeerd, zoals met server[requestmethod], isset($_POST), heb elke knop in een eigen formulier gezet, heb een submit knop gepakt en met css een background image erover gezet, wat in principe wel werkt maar ziet er weer totaal niet uit omdat die standaard button eroverheen komt.
met de afhandeling bovenin het script :
Nogmaals voor de duidelijkheid, in FireFox werkt alles helemaal goed maar in IE niet, hij herlaad de pagina wel maar verder voert hij niets uit.
Jullie zouden mij een heeel erg helpen omdat ik het wel fijn werken vind met een plaatje als submit knop
benieuwd naar jullie reacties!
Ik heb een formulier met een plaatje als submit knop. Dit doe ik met <input type="image" bla bla>
in firefox werkt het wel maar in IE niet, ik heb verschillende afhandelingen geprobeerd, zoals met server[requestmethod], isset($_POST), heb elke knop in een eigen formulier gezet, heb een submit knop gepakt en met css een background image erover gezet, wat in principe wel werkt maar ziet er weer totaal niet uit omdat die standaard button eroverheen komt.
PHP:
1
2
3
| <form method="POST" action="<?$_PHPSELF?>" style="padding:0;margin:0;"> <input type="submit" style="background-image: url('../../img/nav/change.jpg'); background-repeat: no-repeat" width="26" height="12" value="<?=$strResult["contactpersonid"]?>" name="change"></form></td> <td height="16"><form method="POST" action="<?$_PHPSELF?>" style="padding:0;margin:0;"><input type="image" src="../images/knoppen/edit_del.gif" width="15" height="16" value="<?=$strResult["contactpersonid"]?>" name="userID"></form></td> |
met de afhandeling bovenin het script :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') { if (isset($_POST['userID'])) { $strSQL = "DELETE FROM `contactperson` WHERE `contactpersonid` =".intval($_POST['userID']); executeQuery($strSQL); } if (isset($_POST['change'])) { $strSQL = "SELECT contactperson.*, cms_newsletter_group_name FROM contactperson LEFT JOIN company ON contactperson.companyid=company.companyid LEFT JOIN cms_newsletter_group ON company.companyrelation=cms_newsletter_group.cms_newsletter_group_id".$strOrder." WHERE contactperson.contactpersonid = ".$_POST["change"]; $strRow = executeQuery($strSQL); if ($strRow) { while ($strResult = fetchArray($strRow)) { if ($strResult['contactnewsletter'] == 1) { $strSQLUpdate = "UPDATE `contactperson` SET `contactnewsletter`='0' WHERE `contactpersonid` = ".$_POST['change']; executeUpdate($strSQLUpdate); } elseif ($strResult['contactnewsletter'] == 0) { $strSQLUpdate = "UPDATE `contactperson` SET `contactnewsletter`='1' WHERE `contactpersonid` = ".$_POST['change']; executeUpdate($strSQLUpdate); } } } } } |
Nogmaals voor de duidelijkheid, in FireFox werkt alles helemaal goed maar in IE niet, hij herlaad de pagina wel maar verder voert hij niets uit.
Jullie zouden mij een heeel erg helpen omdat ik het wel fijn werken vind met een plaatje als submit knop
benieuwd naar jullie reacties!