Hallo, er zullen vast meer mensen met een Apple zijn die dit probleem zijn tegengekomen. Je besteld de Wanadoo Livebox en neemt een wireless abonnement. Nou heb je echter een Mac zonder airport en wilt graag gebruik maken van de meegeleverde USB dongle. Maar helaas, deze werkt standaard niet. Ook in het boekje staat beschreven dat je de USB adapter niet kan gebruiken in combinatie met Mac OS X. Toch heb je geen zin om een Airport kaart aan te schaffen van 70 euro. Dit overkwam mijn zus als Mac gebruiker.
Voor al deze mensen met de Sagem XG-760A USB adapter is er hoop:
Na enige tijd zoeken kwam ik deze site tegen:
Drivers WIFI carte PCMCIA et C
Onderaan de site staat enkele Sagem WiFi drivers waaronder de XG-760A voor Mac OS X (versie 3 en 4).
Toen de driver geinstalleerd was, is het mijn zus gelukt om gebruik te maken van draadloos ADSL van Wanadoo. Ik geloof dat het haar echter niet lukte om met de knop die ingedrukt moest worden, volgens de handleiding, wireless aan de gang te krijgen. Toen dit niet wilde heeft ze gewoon de stekker eruit gehaald en er weer in gestopt. Dit scheen in ieder geval bij haar te werken, want ze kon hierna internetten. Zelf heb ik er echter nog niet naar kunnen kijken, ook ivm de veiligheid van de verbinding.
PS. Mocht het zo zijn dat de driver of site niet meer beschikbaar is dan heb ik de driver altijd nog wel liggen. Je kan me hier altijd voor mailen.
Voor al deze mensen met de Sagem XG-760A USB adapter is er hoop:
Na enige tijd zoeken kwam ik deze site tegen:
Drivers WIFI carte PCMCIA et C
Onderaan de site staat enkele Sagem WiFi drivers waaronder de XG-760A voor Mac OS X (versie 3 en 4).
Toen de driver geinstalleerd was, is het mijn zus gelukt om gebruik te maken van draadloos ADSL van Wanadoo. Ik geloof dat het haar echter niet lukte om met de knop die ingedrukt moest worden, volgens de handleiding, wireless aan de gang te krijgen. Toen dit niet wilde heeft ze gewoon de stekker eruit gehaald en er weer in gestopt. Dit scheen in ieder geval bij haar te werken, want ze kon hierna internetten. Zelf heb ik er echter nog niet naar kunnen kijken, ook ivm de veiligheid van de verbinding.
PS. Mocht het zo zijn dat de driver of site niet meer beschikbaar is dan heb ik de driver altijd nog wel liggen. Je kan me hier altijd voor mailen.
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?