Toon posts:

[Firefox 1.5] extensies: quickchat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze extensie al eens geprobeerd?
Ik heb hem nu actief op tweakers net, maar alleen geen mensen die deze extensie ook actief hebben.

Het is een IRC applet die dynamisch channels aanmaakt op basis van de webpagina die je bezoekt.
Handig is dat je een channel kan "locken" zodat je niet meteen uit een channel weggaat als je een andere webpagina bezoekt.

Verder zijn er basic mogelijkheiden van IRC zoals kleuren gebruik.
Andere IRC commando's heb ik nog niet getest.

Zijn er verder ervaringen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dit topic al gezien: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX[/rml]. Wellicht dat die extensie daar al is besproken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
moet je niet toevallig hier zijn:
[rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX[/rml]

edit:
damn those red guys

[ Voor 18% gewijzigd door BasieP op 01-03-2006 12:44 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gewoon entousiast over deze extensie en dacht: share with the world... ;)

als je vind dat dit daarin hoort, close dit topic maar en plak m'n startpost maar in dat topic.... (of iets dergelijks.... )

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Of je post zelf een reply in dat topic met jouw TS ;)

superB

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je topic staat hier best hoor; crossposten wordt niet gewaardeerd en soms mogen zaken best in losse topics; tenslotte is het 'grote' topic bedoelt als ervaringen topic voor FireFox, en niet meteen alle extensies :)

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 01-03-2006 14:04 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
Ik heb m geinstalleerd staan, zit nu in de HU in Amersfoort, wellicht wordt et hier geblockt maar ik zie niemand in het witte scherm onderin mijn FX. Alleen een wit scherm dus.

There is no replacement for displacement!

Pagina: 1