Toon posts:

Philips Wireless PC/TV link werkende krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik had een vraagje ik heb nu een Philips wireless PC/Tv link gekocht de Wireless PC to TV link SBCLM1000/00
http://www2.p4c.philips.c...BCLM1000/00&scy=NL&slg=nl,
Nou wou ik deze aan gaan sluiten, nou dat ging makkelijk alleen nu is het probleem dat ik mijn tv_out niet aan kan sturen omdat er niks aan zit volgens mijn software van mijn kaart.

ik heb een Ati radeon 9600 XT en met een svideo kabel werkt het wel alleen als ik dan die wireless troep(want zo gefrustreerd ben ik er al door) :( aan sluit kan ik hem niet aansturen, en ook als ik hem van te voren aanstuur met mijn svideo kabel en dan deze vervang door mijn wireless dan nog doet hij niks.

Nou is mijn vraag hoe kan diot, komt het doordat ik de verkeerde video kaart heb of ligt het aan het apparaat zelf.

Ook zou ik graag eventuele oplossingen willen weten natuurlijk.

Ik heb eventueel ook nog een Tv tuner kaart in mijn pc de Pinnacle PCTV pro geloof ik maar das alleen maar een rca ingang en kan niet als uitgang werken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, of moet ik gewoon terug naar de winkel en die verkoper zijn troep naar zijn hoofd gooien. (das een geintje naatuurlijk) :P

Groeten tamar

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat probleem ken ik nog van vroeger. Ik heb et indertijd kunnen oplossen door de functie: force TV (oid) in de ATI driver/control panel aan te zetten. Daarmee forceer je de ATI driver om gewoon de TV out te gebruiken ook al denkt hij dat er niets aanhangt. Ik weet niet of dit bij die Philips ook gaat werken.
Anders zou je eerst eens met een kabel te boel moeten aansluiten en daarna de kabel vervangen door je wireless setje.