Toon posts:

[2000] Device manager leeg ?! en Netwerk leeg...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey peepz,

Ik kom er even niet meer uit ik was vanmorgen op mijn werk de PC aan het cleanen dus wat programma's aan het uninstallen en ik heb de windows cleaner even laten lopen op mijn D schijf.

Opeens heb ik geen internet meer dus ik reboot ff en heb gelijk maar ff router en internet modem (kabel). Hierna had ik weer internet maar het haperde een beetje dus ik besloot eens te gaan kijken naar mijn netwerk connections. En tot mijn grote verbazing staat er geen in terwijl ik wel internet heb en zelfs winbar geeft aan dat ik een IP heb toegewezen gekregen...

Ik wil een nieuwe connectie aanmaken en nu kan ik alleen dail up connections aanmaken terwijl ik niet eens een modem erin heb zitten. Dus ik besluit te gaan kijken in device manager om te kijken of misschien de netwerk kaart is geuninstalled maar ik zie gewoon helemaal niks meer in Device manager staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.ehscms.nl/dave/vaag.jpg

En als ik file upload gaat snelheid steeds omlaag en dan disconnect hij :S

Ik ben nu aan het internetten met halve kracht, heb ik het idee. Heb geen network connection, en een lege device manager. Heeft iemand dit probleem ook of gehad en weet iemand een oplossing.
AUB post hem hier want ik vind het maar vaag en vertrouw het niet helemaal...

Bij voorbaat alvast bedankt... _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 11:20 . Reden: Plaatje erbij ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga er van uit dat je geen virusscanner en dergelijke gebruikt? Ben je wel volledig up to date qua security fixes? Draai je SP2?

Wat is de output van 'netstat -an'? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmz heb nog ff op halve connectie Internet afgestruint, en heb inmiddels mijn device manager terug, en heb daarna ff mijn netwerkkaart disabled en enabled en toen kwam de netwerk connectie weer vanzelf tot stand... evengoed bedankt peepz

CLOSE !