Toon posts:

Op acount MSN blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,
Ik zit nu een beetje in een dillema en ik denk dat jullie mij daar wel uit kunnen helpen, ik leg uit;
Mijn moeder vind dat mijn zusje moet stoppen met msn-en (dat doet zo ook belachelijk veel), dus ze zegt 'gooi jij msn er even af'. Maar daar heb ik mooi geen zin in, aangezien ik ook wel een msn.
Dus ik dacht wel dat het mogelijk is om op een bep. acount msn te blokkeren. Wij zitten met 3 man op de computer.
Me zusje heeft al een acount met beperkte rechten, en bij mijn ouders en mijn acount staat 'beheerder van computer/systeem' ofzo iets.

Is het nu mogelijk om alleen op dat acount met beperkte rechten msn te blokkeren zonder dat het op de andere acounden ook gebeurt?

Ik heb de zoek optie al gebruikt, meneertje google ook. Dus daar hoef je niet mee aan te komen.:P

Alvast bedankt,

Lector

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hiertussen moet je het wel vinden: [search=windows account msn blokkeren]

Zoek in het vervolg zelf even; dan hoeven wij dat niet te doen voor je :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Toevoeging:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\DisallowRun

een stringvalue aanmaken "1", met als data "msmsgs.exe" (of hoe die exe
ook heet) en MSN kan niet meer opgestart worden.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.