Hoe stubteam OGR??

Pagina: 1
Acties:

• urchuin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 15:45
ik wil graag een subteam beginnen met OGR, MAAAARRRR kan je dan ook onder twee verschillende email adressen flushen. Die toch in de DCP-stats onder een naam te zien zijn. hierdoor kan je zien wat je persoonlijk flushed. Of moet je hiervoor een persoonlijke proxie opzetten ofzo iets?

Ook nog een vraagje over Prozie's kan je deze kan je toch niet op een server laten draaien waarop je webruimte hebt. bijv. bij come.to/RC5??

wie kan mij helpen

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 22:43 schreef urchuin het volgende:
ik wil graag een subteam beginnen met OGR, MAAAARRRR kan je dan ook onder twee verschillende email adressen flushen. Die toch in de DCP-stats onder een naam te zien zijn. hierdoor kan je zien wat je persoonlijk flushed. Of moet je hiervoor een persoonlijke proxie opzetten ofzo iets?
je KAN onder 2 meel adressen flushen, maar dan moet je er 1 retiren, en dan heb je er weer nix aan omdat je dat niet meer ziet als 2 meel adressen
je moet dus een pproxy opzetten wil je per persoon willen zien wat men flusht
Ook nog een vraagje over Prozie's kan je deze kan je toch niet op een server laten draaien waarop je webruimte hebt. bijv. bij come.to/RC5??
je pproxy moet op een pc draajen, die jij zelf beheert/kan beheren
je kan wel een webserver op je pc zetten, naast je pproxy, zodat je daarop je stats laat zien
een vaste (kabel of adsl) verbinding is hierbij wel handig :)

• urchuin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 15:45
bedacht overload,

Het probleem is nu dat ik geen kabel of ADSL heb. Daarom hoopte ik dat ik het gewoon op een webruimte kon zetten.

toch nog bedankt

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 23 januari 2001 10:58 schreef urchuin het volgende:
bedacht overload,
k denk dat dit "bedankt" is, maar in beide gevallen no problem :)
Het probleem is nu dat ik geen kabel of ADSL heb. Daarom hoopte ik dat ik het gewoon op een webruimte kon zetten.
de team homepage kan je natuurlij wel zetten waar je zelf wil, alleen de pproxy moet altijd aanstaan, en kan niet op webspace.
Is er niemand in je subteam die een kabel verbinding heeft? (en zijn/haar ;) pc 24/7 aan heeft staan?)