Ik wil hier graag een DFS share met replication tussen 2 vestigingen opzetten. In één vestiging is dit geen probleem, ik heb een DFS root opgezet en hier 2 links aan toegevoegd. Dit repliceerd als geen ander. (Beide computers zijn DC's, beide Windows 2000)
Als ik een extra link toevoeg naar een DC in de andere vestiging gaat dit nog steeds prima. Het loopt pas mis als ik de replicatie instel. De DFS management console loopt dan helemaal vast. In iedere vestiging wordt een apart child domein van het root domein gedraaid.
Ik heb het volgende geprobeerd:
-DFS root verplaatsen naar het andere domein en naar het root domein
-Windows 2003 DFS console gebruikt
-FRSDIAG gedraaid geen fouten
-SYSVOL replicatie in het probleem domein gaat goed
-Replicatie tussen de 2 DC's in het probleemdomein opgezet, dit gaat ook fout
Het probleem lijkt dus in het domein te zitten maar geen enkele tool geeft een fout of een oplossing: NETDIAG, DCDIAG, en FRSDIAG.
Name resolution werkt.
De frs-staging folders worden aangemaakt.
Permissies gecontroleerd en deze zijn in orde.
Wat zie ik over het hoofd? Waar kan ik nog meer gaan zoeken?
Als ik een extra link toevoeg naar een DC in de andere vestiging gaat dit nog steeds prima. Het loopt pas mis als ik de replicatie instel. De DFS management console loopt dan helemaal vast. In iedere vestiging wordt een apart child domein van het root domein gedraaid.
Ik heb het volgende geprobeerd:
-DFS root verplaatsen naar het andere domein en naar het root domein
-Windows 2003 DFS console gebruikt
-FRSDIAG gedraaid geen fouten
-SYSVOL replicatie in het probleem domein gaat goed
-Replicatie tussen de 2 DC's in het probleemdomein opgezet, dit gaat ook fout
Het probleem lijkt dus in het domein te zitten maar geen enkele tool geeft een fout of een oplossing: NETDIAG, DCDIAG, en FRSDIAG.
Name resolution werkt.
De frs-staging folders worden aangemaakt.
Permissies gecontroleerd en deze zijn in orde.
Wat zie ik over het hoofd? Waar kan ik nog meer gaan zoeken?