Use Case diagram met klassen van het spel Blackjack ...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 10:54 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 10:54 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 10:23 ]
Verwijderd
Zoiets ja...Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:28:
2 klassen .. dus alleen voor speler en bank:
Speler
Inzetten
Kaartwaarde
Hit
Pas
En voor de bank geldt hetzelfde, neem ik aan ?
[ Voor 13% gewijzigd door coenbijlsma op 01-03-2006 10:33 . Reden: Boland was eerst ]
Verwijderd
Verwijderd
Attribuut extra kaart... Weet je wel wat je zegt?? Dat klopt namelijk nietVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:37:
Het is dus de bedoeling om de basis voor een BJ-prog te ontwerpen; m.a.w. een simpel BJ-prog.
Ik moet daarvoor eerst dus 2 klassen hebben (speler en bank), met beide attributen als Tegoed, Inzet, ExtraKaart, Pas, Betalen. Neem ik aan ? En daarnaast nog een use-case diagram.
Een topicstart die enkel bestaat uit 1 enkel plaatje en geen vraag, discussie, of wat dan ook gaat nog steeds nergens over he?-NMe- schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:45:
[...]
En toch heeft ie gelijk.Als je niet weet hoe UML werkt, dan is daar meer dan genoeg over te vinden. Als je dat wel weet, maar niet weet hoe je moet beginnen met het tekenen van je model, dan is de eenvoudigste eerste stap: begin met objecten uit de werkelijkheid en verwerk die in klassen.
Verder mis ik in dit topic een berg eigen inzet. Het is niet de bedoeling om hier je (huiswerk?)vraag maar even snel neer te plempen en dan te verwachten dat wij het even voor je uitwerken. Als je hulp bij je model wil krijgen, dan kan dat natuurlijk, maar niet op deze manier. Werk eerst zelf wat uit, en dan kun je dat dan altijd nog in een topic hier ter discussie stellen. Lees er ook P&W FAQ - De "quickstart" nog even op na.
Dit topic is gesloten.
![]()