Ben bezig met een nieuw domein waar je echt een achterlijke hoeveelheid mogelijkheden hebt om content aan te bieden aan je bezoekers. Alleen vraag ik me af welk van onderstaande CMS-systemen (die ik krijg bij mijn domein en direct kan gaan gebruiken) het fijnste is om mee te werken zonder al te veel custom te moeten programmeren (want voor dat laatste heb ik gewoon niet genoeg tijd/geduld).
Verder heb ik van een aantal van genoemde pakketten de site/manual al even doorgebladerd maar "iedereen" vindt zichzelf natuurlijk het beste dus daar kan ik niet echt een koploper uithalen.
- Joomla
- Mambo
- PHP-nuke
- Drupal
- PHP-fusion
- e107
- phpWebSite
- Postnuke
- TYPO3
- XOOP
- Contenido
- SPIP
- Ovidentia
Verder heb ik van een aantal van genoemde pakketten de site/manual al even doorgebladerd maar "iedereen" vindt zichzelf natuurlijk het beste dus daar kan ik niet echt een koploper uithalen.
offtopic:
Wist trouwens niet in welk van de 2 devschuur-forums ik terecht moest; gezien de topics leek dit subforum me het beste
Wist trouwens niet in welk van de 2 devschuur-forums ik terecht moest; gezien de topics leek dit subforum me het beste
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 01-03-2006 09:32 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof