Toon posts:

[Windows64] Gezocht; drivers voor Packard Bell laptop *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedemorgen iedereen :D

ik heb een laptopje (zeg maar laptop 17") met een turion 64 bit cpu.(packard bell)
lekker krachtig dus.

maarja dan laat ik dus maar me 64bit versie van windows los erop. en ja hoor lekker snel allemaal.

alleen zit er dus een addertje onder het gras,

geen 64drivers voor de standaard onderdelen zoals lan wlan audio, je weet wel de standaard drivers die je krijgt bij zown laptop.

dat zijn dus alleen de 32bit versie. en natuurlijk geen spoor te vinden van de 64bit versie daarvan.

wie kan me dermee helpen ze te vinden/ of heb je tips.

alvast bedankt :9

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:57

BoAC

Memento mori

Ten eerste: welkom op GoT :)

Kun je wat meer specs van je laptop geven?
Zo kan natuurlijk niemand weten of hij/zij een driver voor je weet/heeft ;)

Misschien had je je topic-title wat meer dekkend kunnen maken, dan had ik er niet op geklikt :D

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[rml][ XP64] Windows XP x64 Driver en Software Topic - Deel 2[/rml]
kan je beter ff hier kijken of je vraag stellen denk ik ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-03 00:21

jurma

simply connecting...

Welke laptop heb je dan? Nu moeten we gaan gissen over de laptop en de rest van die specs.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reactie; als je was begonnen in het juiste subforum had je dat topic zelf ook al gevonden ;) Ik verplaats je topic nog even. Ik pas je topictitel nog even aan

windows 64bit > [Windows64] Gezocht; drivers voor Packard Bell laptop *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Gewoon Packard Bell bellen voor support, je hebt als het een recent model is recht op ondersteuning.
Zie http://support.packardbell.com/nl/contactus/
Customer Contact Center
* Binnen de garantie: 0900 - 202 51 17 (€ 0,15)
* Buiten de garantie: 0900 - 202 05 15 (€ 0,45)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Riemer schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:27:
Gewoon Packard Bell bellen voor support, je hebt als het een recent model is recht op ondersteuning.
Zie http://support.packardbell.com/nl/contactus/

[...]
eerste wat ik deed.

antwoord: ja sorry die drivers hebben we niet we ondersteunen dan ook alleen windows home voor die pc. |:( |:(

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:49:
[...]
antwoord: ja sorry die drivers hebben we niet we ondersteunen dan ook alleen windows home voor die pc. |:( |:(
Als je weet welke hardware in je laptop zit (video, (w)lan etc etc), kan je eventueel bij de fabrikanten van die hardware de drivers los dowenloaden.

Het enige wat Packardbell doet is die boel combineren in 1 hardware concept :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26

inXs

known as inXs

superB

Verwijderd

Topicstarter
zoals je al zei , packard bell gooit alles netjes in een bestandje en noemt het bestandje "laptopnaam-onderdeel"

bijv. serieW3010wlan.exe

daar heb ik nix aan

maar kreeg net een ingeving ik laat aida er vanavond op los en dan krijg ik alles wat ik wil weten

dan post ik dat hier en zou het dna heel lief vinden als jullie helpen zoeken naar de 64bit versie van die drivers.

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:10:
zoals je al zei , packard bell gooit alles netjes in een bestandje en noemt het bestandje "laptopnaam-onderdeel"
dan post ik dat hier en zou het dna heel lief vinden als jullie helpen zoeken naar de 64bit versie van die drivers.
Als je nu het type laptop noemt kunnen we je misschien al helpen :)

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:55

boesOne

meuh

Zegt ie toch : W3010 ..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1