Toon posts:

[dock] vergroting werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dock vergroting altijd aanstaan, maar opeens werkt het niet meer. Nadat ik Opera heb geinstalleerd (en inmiddels alweer weggegooid heb), doet die vergroting het niet meer. Onder dock preferences staat alles voor vergroting wel gewoon aangevinkt.
Verder wil de dock ook niet meer te voorschijn komen als ik hem heb ge-hide (door middel van alt + cmd + D) en dan met de muis onderin het beeld ga zitten.

Systeem:
Powermac G4 450 Mhz AGP Grafics
448 MB ram

Als je meer wilt weten zeg ik het je zo, maar het lijkt me eigenlijk niet zo relevant voor dit probleem :)

Alvast dank :)

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien geen oplossing, want het val een beetje in de categorie symptoon bestrijding, maar het programma Xupport kan je dock resetten en rebooten nadat je instellingen hebt aangepast. Misschien is dat een oplossing voor je probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Dank, de reset heeft gewerkt :D

Ik ben toch benieuwd waardoor dit probleempje is veroorzaakt... Maar ik ben er nu iig vanaf :) Bedankt!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2025
Mijn dock heeft daar echt veel te regelmatig last van, zelfs na het herinstaleren.
Meetstal typ ik dus gewoon ' killall Dock' in de terminal, dan sluit hij hem af en start ie em als het goed is ook weer op. Anders moet je hem handmatig even openen, dan staat hij wel in de CoreServices map

Verwijderd

Dat heb ik ook! Mijn dock loopt regelmatig vast. Het kan dan nog wel applicaties opstarten, maar vergroot niet meer.