Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.
Dergelijke meldingen kun je het beste via het meldpunt aangeven. 
Wanneer je op de titel van het product klikt en vervolgens op
hier melden, kun je daar de fout aangeven, liefst met hoe we het kunnen verbeteren. Wij krijgen dan in de backend een overzicht van het product en je melding. Waarna wij de melding snel kunnen afhandelen om zo de fout te verwijderen.
Wanneer je op de titel van het product klikt en vervolgens op
hier melden, kun je daar de fout aangeven, liefst met hoe we het kunnen verbeteren. Wij krijgen dan in de backend een overzicht van het product en je melding. Waarna wij de melding snel kunnen afhandelen om zo de fout te verwijderen.
helaas heb ik geen idee wat je precies bedoeld.
moet op deze site dat teken van je staan? want dat krijg ik op het moment dat ik de titel van het product aanklik.
pricewatch: Enermax ELT500AWT Liberty 500W (ATX12V 2.2)
Wellicht dat ik het echt over het hoofd zie of je niet begrijp, maar het uitroepteken heb ik nog niet gevonden.
Ik heb het al gevonden denk ik.
Je moet niet de titel aanklikken maar de datum in het overzicht van voedingen?
het staat ook op de faq (natuurlijk)
reviews: Tweakers.net FAQ
Alleen kan ik dan aangeven dat de naam verkeerd is, dat is niet het geval, de link naar de specs zijn verkeerd. Dus ik zit nog steeds niet goed denk ik.
moet op deze site dat teken van je staan? want dat krijg ik op het moment dat ik de titel van het product aanklik.
pricewatch: Enermax ELT500AWT Liberty 500W (ATX12V 2.2)
Wellicht dat ik het echt over het hoofd zie of je niet begrijp, maar het uitroepteken heb ik nog niet gevonden.
Ik heb het al gevonden denk ik.
Je moet niet de titel aanklikken maar de datum in het overzicht van voedingen?
het staat ook op de faq (natuurlijk)
reviews: Tweakers.net FAQ
Alleen kan ik dan aangeven dat de naam verkeerd is, dat is niet het geval, de link naar de specs zijn verkeerd. Dus ik zit nog steeds niet goed denk ik.
[ Voor 37% gewijzigd door hoeretoeter op 01-03-2006 12:36 ]
nou ben ik echt als laatste maal vervelend....
dat is om een onjuiste prijs aan te geven of verkeerde bedrijfsgegevens.
beide zijn niet het geval dunkt me. de link naar de product informatie van de fabrikant is dood.
Heeft niets te maken met univendi's prijs of bedrijfsgegevens...?
Het kan ook dat je wilt dat ik deze optie misbruik om iets anders aan te geven maar dat lijkt me niet.
dat is om een onjuiste prijs aan te geven of verkeerde bedrijfsgegevens.
beide zijn niet het geval dunkt me. de link naar de product informatie van de fabrikant is dood.
Heeft niets te maken met univendi's prijs of bedrijfsgegevens...?
Het kan ook dat je wilt dat ik deze optie misbruik om iets anders aan te geven maar dat lijkt me niet.
Wanneer je op Enermax ELT500AWT Liberty 500W (ATX12V 2.2) klikt, zie je het volgende:
Enermax ELT500AWT Liberty 500W (ATX12V 2.2)
Als de productnaam onjuist is of het product onder de verkeerde categorie is ingedeeld, kun je dathier melden.
[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 01-03-2006 13:43 ]
Pagina: 1
klikken (onder update) en dan zie je um wel