Jasper vroeg aan mij een paar weken geleden of ik zijn mach2 ook eens zou willen upgraden,
nou dat is wat ik doe dus zijn we overeen gekomen van dit te doen.
Vorige week maandag heeft hij zijn prom afgezet en vandaag is hij klaar.(hehe jasper gaat lachen)
In de loop van 4 dagen heb ik zijn unit omgevormd tot een mach2GT Met betere mounting + geen sealstringzooi meer)
Foto's
Nieuwe flexibel op maat gemaakt(5 cm langer, vraag van de jasper) & Evap erop gebrazeerd.

Desuperheater erop.

Beetje laten blinken met staalwol.

Capillair eraf gedaan, alle zooi eraf gedaan.(draden van heater)

Terug nieuwe lengte capillair errond en flexibel erop gebrazeerd, en volledig geisoleerd.

Nu komt de afwerking
(K type probe erop gemonteerd omdat hij liever met een fluke de temps checked.(en hij geen display heeft)

En een ander aanzicht.

Temps zal ik morge erbij zetten, was ook -57 ong. Zoals alle prom's die hier buitengaan.
Greetz
nou dat is wat ik doe dus zijn we overeen gekomen van dit te doen.
Vorige week maandag heeft hij zijn prom afgezet en vandaag is hij klaar.(hehe jasper gaat lachen)
In de loop van 4 dagen heb ik zijn unit omgevormd tot een mach2GT Met betere mounting + geen sealstringzooi meer)
Foto's
Nieuwe flexibel op maat gemaakt(5 cm langer, vraag van de jasper) & Evap erop gebrazeerd.
Desuperheater erop.
Beetje laten blinken met staalwol.
Capillair eraf gedaan, alle zooi eraf gedaan.(draden van heater)
Terug nieuwe lengte capillair errond en flexibel erop gebrazeerd, en volledig geisoleerd.
Nu komt de afwerking
En een ander aanzicht.
Temps zal ik morge erbij zetten, was ook -57 ong. Zoals alle prom's die hier buitengaan.
Greetz