Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(TOMTOM) Waar download je de laatste poi.dats ?

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb TomTom 5.0 op mijn MIO geinstalleerd, en dat is alweer een jaar terug.
Ik neem aan dat de poi.dat's per land steeds worden geupdate door TomTom, maar waar kan ik die vinden, cq. downloaden ?

Ik vind niks op www.tomtom.nl......alleen dat je de flitspaal-lokaties kan downloaden met een abbo van 40 euro per jaar (dat kan ook gratis op www.flitspaal.nl)...dus geen update van alle Nuttige Plaatsen.

Ik kan wel alle ov2's downloaden op verschillende sites maar ik wil ook de nieuwste poi.dat's.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 20:56 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:00
In die updates zit nooit een poi.dat. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik niet.....krijg je dan voor alle landen die je op je SD kaart geinstalleerd hebt alle poi.dat's er bij dan ?

Lijkt me stug....de ene gebruiker heeft alleen betaald voor de Benelux en de ander voor alle landen van Europa....dus dan zullen alle poi.dat's niet in die update zitten toch ?

Verwijderd

Topicstarter
suspect schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:14:
In die updates zit nooit een poi.dat. ;)
Dat bedoelde ik....je was me net voor !

Dus Suspect, weet jij waar ik ze kan vinden dan ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 21:22 ]

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:00
Voor zover ik weet komt er pas een nieuwe poi.dat bij een nieuwe versie van TomTom.
Dus helaas...

Verwijderd

Je vind ze ook op de DVD TomTom 5 Europa met alle plus maps én extra POI's.
Ik weet niet of je deze POI bestanden zomaar mag verspreiden.. hoewel iemand zonder TomTom 5 er natuurlijk niets mee kan.
Pagina: 1