Toon posts:

Sygate probleem: wil niet starten ondanks herinstallatie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleempje.
Normaliter draai ik als firewall Sygate firewall.
Nu kan ik hier niet meer in er is geen picto te vinden ook als ik hem opnieuw install dan is er nergens wat over te vinden.
Zelfs al ik hem opstart vanuit start:prog:sygate dan doet i helemala nix.
ook geen nieuwe picto.
wie kan mij hiermee helpen?

Kan nu ook internet niet meer op want deze draait via sygate.

Mvg Corstiaan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Picto :?

Je bedoelt een icoontje neem ik aan. Draait het proces wel? Zo niet, kan je het met de hand starten via services.msc en als ook dat niet: wat staat er in je event log? (Opnieuw installeren: dit is na ghet volledig verwijderen incl. reboot en achtergebleven files en regkeys verwijderen neem ik aan)?

offtopic:
"Sygate probleem" zegt erg weinig over welk probleem dan, ik vul de topictitel dus even wat aan.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2006 21:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:36
heb je net windows opnieuw geinstalleerd? enige driver problemen? zou namelijk geen id hebben waaraan het anders zou kunnen liggen :?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb meerdere mensen gehoord waarbij het pictogram verdween na een update van sygate. Dit na de overname door symantec. Je zou de search kunnen proberen want er moet iets over te vinden zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum