Mijn Maxtor externe harddisk is opeens niet meer toegankelijk. Toen ik hem net aanzetten begon ie meteen te zeggen dat uitgestelde schijfbewerkingen mislukt waren. Dit zegt ie wel vaker, maar het bleef nu terug komen. Ff mijn laptop gereboot en vervolgens kan ik niet meer in de maxtor kijken... Als ik hem aanklik krijg ik de melding: F:\ is niet toegankelijk. Bestand of map is beschadigd en onleesbaar. Heb CHKDSK uitgevoerd en dan zegt ie: waarschuwing. Parameter F niet opgegeven. CHKDSK wordt uitgevoerd in alleen-lezen modus.
Mijn zaak laptop is vorige week gecrashed. Deze ligt nu ter reparatie bij HP en krijgt een nieuwe Harddisk. Bijna alle data is verloren gegaan. Gelukkig heb ik dus backups op mijn maxtor. Daarvoor gebruik ik hem hoofdzakelijk. Nu wilde ik dus net gaan werken op mijn prive laptop met mijn maxtor en gebeurt dit... Als ik niet bij die bestanden op de maxtor kan is dat echt een hele grote ramp voor me. Weet iemand hoe ik toegang tot de maxtor kan krijgen??? Handig tooltje ergens???
En wat ik me afvraag: waarom gaan er twee HD's bij mij in 1 week kapot. Virusje? Norton heeft niks gedetecteerd. Zit laatste versie op.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... alvast bedankt....
Mijn zaak laptop is vorige week gecrashed. Deze ligt nu ter reparatie bij HP en krijgt een nieuwe Harddisk. Bijna alle data is verloren gegaan. Gelukkig heb ik dus backups op mijn maxtor. Daarvoor gebruik ik hem hoofdzakelijk. Nu wilde ik dus net gaan werken op mijn prive laptop met mijn maxtor en gebeurt dit... Als ik niet bij die bestanden op de maxtor kan is dat echt een hele grote ramp voor me. Weet iemand hoe ik toegang tot de maxtor kan krijgen??? Handig tooltje ergens???
En wat ik me afvraag: waarom gaan er twee HD's bij mij in 1 week kapot. Virusje? Norton heeft niks gedetecteerd. Zit laatste versie op.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... alvast bedankt....