Progje voor cpu-belasting op de start-balk

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Een vriend van mij heeft een apple dual setup( 2x 2ghz dacht ik ). Nou is dat niet zo boeiend maar hij had een progje rond of op het bureaublad waarmee hij de belasting van beide cpu's kon zien(afzonderlijk);

Is er ook zo iets voor windows (het lijkt op taakbeheer maar dan verkleint voor op de startbalk?

ik heb al wat gegoogled en heb vroeger wel zulke soort progjes in mijn handen gehad maar kan er nu niet meer opkomen

hartelijk dank

verkeerde space moet in software algemeen sorry

[ Voor 178% gewijzigd door J-air op 28-02-2006 19:06 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Met het programma StatBar kan je o.a. het gebruik van je CPU weergeven in een grafiek. Ik weet niet of hij er ook 2 laat zien als je dual core hebt, maar je zou het ff kunnen proberen

Hier kan je Statbar downloaden

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sysinternals process explorer, en dan minimaliseren naar systeembalt, heb je een heel mooi grafiekje over je load

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Misschien iets te simpel, maar als je je Taskmanager minimaliseert komt er een mini-metertje naast de klok, is dat niet iets?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:57

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

. stom, verkeerd gelezen

[ Voor 77% gewijzigd door powerflux op 28-02-2006 20:50 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Edit: Te snel :P

[ Voor 93% gewijzigd door Bertus op 28-02-2006 20:51 ]

Heeft ook een computer!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Sjaakmeister schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:04:
Met het programma StatBar kan je o.a. het gebruik van je CPU weergeven in een grafiek. Ik weet niet of hij er ook 2 laat zien als je dual core hebt, maar je zou het ff kunnen proberen

Hier kan je Statbar downloaden
Ch!ll :)

dank je precies wat ik zocht

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
batman73 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:10:
[...]

Ch!ll :)

dank je precies wat ik zocht
Graag gedaan

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik heb nog een vraagje wat betreft Statbar (dit topic leek me wel het beste daarvoor). Is het mogelijk om een Logfile van statbar te maken (van bv 10 min) en deze over het netwerk naar een server te laten sturen?. Of is statbar niet zo geavanceerd?.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Gebruik daarvoor de performance monitor van Windows zelf.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AMD 64 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:12:
Ik heb nog een vraagje wat betreft Statbar (dit topic leek me wel het beste daarvoor). Is het mogelijk om een Logfile van statbar te maken (van bv 10 min) en deze over het netwerk naar een server te laten sturen?. Of is statbar niet zo geavanceerd?.
Statbar is idd niet zo geavanceerd. Jammer dat de ontwikkeling stop ligt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Denk dat ik het eens naar hun mail dan, met die vraag. Mischien dat ze er in de toekomst nog iets aan doen. In eerste instantie dacht ik dat RC5 zo'n optie was. Maar dat is dus voor Dutch power cows etc. Zit die windows monitor ook in windows Profesional dan?, ik dacht alleen in windows 200x Server

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Nee zit in alle versies. Typ maar eens compmgmt.msc in bij start -> uitvoeren. Staat hij er tussen.

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
inderdaad ja. Heb het ff uitgetest op een xp machine. Ik kan ook wel log files aan maken. Maar met welk programma open je die dan?. alsje er dubbel op klikt dan start het programma zelf, maar dan laat hij zien wat er dan op dat moment gebeurt (met bijvoorbeeld de cpu). Hij laat niet het logfile zelf zien :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

AMD 64 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:12:
Helaas; maar je vraag heeft echt niets met het originele topic te maken; vandaar dat ik deze sluit. In het vervolg mag je gerust een eigen topic maken

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.