Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
dat moet je zelf testen. Ik kan met mijn 8/1 ongeveer 80kb/sec uppen zonder download te verliezen. Hoe dat bij jou zit moet je zelf uittesten.
Nee niet echt, kon niets vinden in de search. Maar ~85 kbs is wel te doen. Ik dacht net ook bij mezelf als je 1 mb per sec kan downloaden dan maakt het toch niet echt veel uit dat je je upload bijna 100% gebruikt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Upload heeft veel meer voeten in de aarde dan download verkeer. Daarom zijn de uploadsnelheden bijna altijd maximaal 1 mbit, tenzij je SDSL neemt.MrVegeta schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:01:
Nee niet echt, kon niets vinden in de search. Maar ~85 kbs is wel te doen. Ik dacht net ook bij mezelf als je 1 mb per sec kan downloaden dan maakt het toch niet echt veel uit dat je je upload bijna 100% gebruikt.
Verwijderd
Ik zou zeggen kijk eens op speedtest.nl daar kan je per verbinding de behaalde resultaten zien.
In theorie moet je de 8/1 delen door 8 dan heb je de maximale snelheid.
Dit is echter in theorie en in praktijk komt het meer door delen van 10.
Je startpost is ook een beetje vaag.
Volgas downloaden en volgas uploaden zal niet gaan en is dus gewoon niet mogelijk klaar..
Maar het antwoord op je vraag had je ook wel in de FAQ kunnen vinden.
In theorie moet je de 8/1 delen door 8 dan heb je de maximale snelheid.
Dit is echter in theorie en in praktijk komt het meer door delen van 10.
Je startpost is ook een beetje vaag.
Volgas downloaden en volgas uploaden zal niet gaan en is dus gewoon niet mogelijk klaar..
Maar het antwoord op je vraag had je ook wel in de FAQ kunnen vinden.
Pagina: 1