Voordat ik deze vraag stel heb ik natuurlijk eerst zelf gezocht (got, google, etc.). En ook al zijn er ontzettend veel KT333 topics te vinden, mijn vraag werd helaas niet beantwoord.
De vraag:
Ik heb een MSI KT333 Ultra2. In het bios van dit bord is het mogelijk om je voltage op maximaal
1,85 volt te zetten (volgens de handleiding)
Echter, als ik dit probeer dan is de maximale waarde die ik krijg 1,75. Dat is dus 0,1 volt te weinig.
Daarnaast, als ik de max waarde instel (1,75) dan geeft Motherboard Monitor (versie 4.x)
aan dat de cpu op 1,71 draait!
Is dit een bug? Zijn deze voltage waardes afhankelijk van je cpu? Wie kan mij hier mee helpen?
Uiteraard heb ik al een ander bios geprobeerd. Maar helaas, dit mocht niet baten...
Daarnaast ook nog een andere voeding geprobeerd, namelijk van Aopen. Hielp helaas ook niet.
Specs Systeem
Msi Kt333 ultra2
Xp 2000+ @ 1810 Mhz (Thourogbred A)
2X 256 noname mem
1X 512 noname mem
Cheapass voeding (merk onbekend)
De vraag:
Ik heb een MSI KT333 Ultra2. In het bios van dit bord is het mogelijk om je voltage op maximaal
1,85 volt te zetten (volgens de handleiding)
Echter, als ik dit probeer dan is de maximale waarde die ik krijg 1,75. Dat is dus 0,1 volt te weinig.
Daarnaast, als ik de max waarde instel (1,75) dan geeft Motherboard Monitor (versie 4.x)
aan dat de cpu op 1,71 draait!
Is dit een bug? Zijn deze voltage waardes afhankelijk van je cpu? Wie kan mij hier mee helpen?
Uiteraard heb ik al een ander bios geprobeerd. Maar helaas, dit mocht niet baten...
Daarnaast ook nog een andere voeding geprobeerd, namelijk van Aopen. Hielp helaas ook niet.
Specs Systeem
Msi Kt333 ultra2
Xp 2000+ @ 1810 Mhz (Thourogbred A)
2X 256 noname mem
1X 512 noname mem
Cheapass voeding (merk onbekend)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640