Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Virus blokkeert Start balk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje,

Als ik mijn pc aanzet en ik log in op mijn account dan zie ik voor 5 seconden mijn START balk/Task bar, en dan verdwijnt hij alweer.

Berichten van bijv. msn, winamp, xfire en beveiligings notificaties komen in zo een spraak balkje zonder dat de start balk er is.

Als ik met de muis sleep om te selecteren, en ik ga richting de start balk, dan stop de muis waar de start balk ''zou'' moeten zijn.

Ik heb hitman Pro laten draaien, en Kaspersky Anti Virus en een online virus checker.

als ik CNTRL+ALT+DEL doe en explorer afsluit en hem opnieuw opstart komt de start balk heel even, ik doe dan snel right-mouse erop en dan laad alles, maar als ik dan weer ergens anders op klik gaat hij weer weg, bij eigenschappen staat ook alles goed.

Wie kan me A.U.B. helpen ;(

Verwijderd

met CTRL-ESC komt ie normaal omhoog, klint trouwens als een probleem met je explorer.exe die ozrgt weer voor oa je startbalk.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 17:24 ]

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 17:33
heb je wel eens van auto-hide gehoord of er iets aan veranderd? is er wel nog een blauwe strook onderaan je beeldscherm zichtbaar>
met autohide schuift de startbalk van je scherm, zodat je meer buroblad, of meer venster van een applicatie in beeld kunt hebben.

normaliter zou dan echter de strartbalk terug moeten komen als je met het pijltje van de muis op de onderrand van je scherm gaat staan.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
hier [rml][ XP] Taakbalk ècht weg[/rml] staat een oplossing.
Met de search vind je ook al aardig wat topics over dit probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei al : bij eigenschappen is alles goed, dus auto-hide is uit, blauwe balk is er niet, CTRL+ESC werkt niet. Willen jullie soms een screenie? :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Krijg je deze problemen ook als je opstart in Veilig Modus :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
laat ik dat eens even proberen dan, en daarna doe ik eens WindowsXP Manager downloaden

Edit : Safe-Mode opgestart, daar had ik wel gewoon een start balk

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 17:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heb Manager geinstalleerd, en daar geklommeld met task bar, maar hij verdwijnt weer als ik beweeg met mijn muis :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:11:
Nou, heb Manager geinstalleerd, en daar geklommeld met task bar, maar hij verdwijnt weer als ik beweeg met mijn muis :(
Dat word dus in Veilig Modus opstarten en scannen op virussen en spyware.
Haal daarna troep uit je opstarten (via msconfig) en scan eens met Hijackthis.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, het was een soort spyware....
Pagina: 1