Op mijn werk wil ik 2 taken laten uitvoeren. Het zijn 2 batchfiles die moeten draaien op een PC in een ad omgeving. De 2 batchfiles staan lokaal. Als ik de 2 batchfile inbreng bij geplande taken om te starten om 05:00 uur en om 05:20 uur en bij uitvoeren als mijn inlognaam plaats inclusief wachtwoord dan starten de taken goed. Echter als iemand anders op de pc inlogt dan werkt de taak niet. Als ik de taak maak onder mijn eigen naam en bij uitvoeren als: administrator plaats (domain administrator of lokale administrator) met wachtwoord dan doet de taak niets. Er verschijnt in de logging wel dat hij gestart is met een foutcode 0 maar toch is de batchfile (waarin een kopieslag plaatsvind van netwerk naar lokale map) niet uitgevoerd.
Het draait dus bij geplande taken om "uitvoeren als" . Ik wil graag dat de taak draait ongeacht wie op de pc aanlogt. Echter dit lukt dus niet ook niet als ik hem als administrator uitvoer.
Iemand enig idee?
Het draait dus bij geplande taken om "uitvoeren als" . Ik wil graag dat de taak draait ongeacht wie op de pc aanlogt. Echter dit lukt dus niet ook niet als ik hem als administrator uitvoer.
Iemand enig idee?
monta