[Copperjet 816P2] Speedlinq ADSL verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:58

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey, ik heb sinds vandaag ADSL van speedlinq, vandaag werdt de lijn open gezet. Dus ik heb meteen alles aangesloten etc en het werkte zonder problemen, alleen nu (zo'n 4 á 5 uren later) valt de verbinding weg.

1e keer dat het gebeurde ben ik naar de modem gegaan stekker er uit voor ~20 sec toen weer aangesloten de ADSL lijn er in en er uit, dan krijg ik weer een signaal en kan ik weer internetten en downloaden.

Waarom valt mijn signaal weg? Het komt niet door dat de kabeltjes niet goed vast zitten want dat zitten ze wel. Opzich is het best vervelend. Ik had het net ook, kon weer internetten, start MSN op en het valt weg, ik sluit MSN af en internet deed het weer. Het lijkt me sterk dat het daardoor komt, ik ga het zo ook weer even proberen.

Zou het misschien kunnen komen omdat de modem oververhit raakt oid? Want ik vond hem vrij warm, maar hij staat nu wel op een goed plekje.

Kortom de vraag is, hoe kan het dat mijn verbinding af en toe wegvalt en hoe kan ik dit oplossen.

//Edit. Tja heb nu Azureus en MSN aanstaan en heb nog steeds een verbinding dus daar zal het wel niet aan liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 28-02-2006 17:02 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps