Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kopen Pocket PC, Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pocket pc aan te schaffen. Nu zijn er zoveel verschillende modellen verkrijgbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Mijn budget is ongeveer €400,-
Wil hem voornamelijk gebruiken voor navigatie (tomtom)
Verder heb ik maar twee eisen: Bluetooth en WIFI

Op het moment heb ik de Asus Mypal A636 op het oog, grote voordeel hiervan is de ingebouwde GPS antenne hierdoor heb je voor een leuke prijs een kompleet systeem, enkele nadelen zijn:
-de lage schermresolutie
-Het ontbreken van een hoofdtelefoon aansluiting (bv voor gebruik als mp3 speler)

Wat kunnen jullie me aanraden?

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 23:27
PocketPC als MP3 speler is niet echt interessant hoor. Heb je net twee uurtjes MP3's zitten luisteren, kan je niets meer in je agenda zetten omdat de accu op is. Ik ken alleen de ingebouwde GPS antenne van de Acer N35, en die is niet zo heel best als je die vergelijkt met een losse Bluetooth antenne.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Kijk anders ff in de pricewatch
hij is op prijs gesorteerd. Je kiest gewoon een paar uit, bekijkt de specs van de fabrikant, en je bent al een heel stuk verder. Ook zou je er dan wat reviews bij kunnen vinden via google, dan ben je al een heel eind.

Van een aantal van die PDA's is op GoT een topic waar een heleboel gebruikerservaringen te vinden zijn.

PSN: djmurcielago

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Precies.
Wat ik je kan aanraden is even op zoek te gaan naar wat pda's die je op het eerste gezicht wel interessant vindt, daarover verdere informatie te zoeken en op basis van je 'onderzoekje' en keuze te maken.
Een topic hier heeft weinig zin, omdat iedereen een andere pda zal adviseren. Het enige wat je daaraan hebt is een overzichtje van pda's, maar dat kun je dus zelf ook makkelijk vinden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.