Ik heb hier ook ooit wel naar gezocht, maar ook niks gevonden.
Mijn mening is dat Access hier te licht voor is. Maar goed, misschien bestaat er wel iets. If so, laat het hier dan ook even weten.
Mijn mening is dat Access hier te licht voor is. Maar goed, misschien bestaat er wel iets. If so, laat het hier dan ook even weten.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Het is niet zo dat Access hier te licht voor is, maar er zijn standaard geen geschikte componenten om zoiets te maken. Je zal bijvoorbeeld a la Outlook uur-blokken willen aangeven en daar gegevens bij opgeven. Dat kan niet met tekstboxes etc.
Er zijn wel ActiveX componenten te koop die integreren met Access en waarmee je vervolgens een planbord kan maken. Of je kan heel creatief programmeren en zelf dingen maken, maar reken op een heleboel VBA werk.
Er zijn wel ActiveX componenten te koop die integreren met Access en waarmee je vervolgens een planbord kan maken. Of je kan heel creatief programmeren en zelf dingen maken, maar reken op een heleboel VBA werk.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.