Toon posts:

Javascript voor window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan probeer ik het nogmaals een keer maar dan hier.. :)

Je kent ze wel die windows, dat als je op een link klikt er een (als het ware) een popup verschijnt. Meestal bovenaan de titel balk zie je dan ook het adres staan van je server of domein. in mijn geval het domein. mijn vraag is, is er een script zodat ik dat kan weghalen en er alleen maar tekst te zien is?!

Even voor alle duidelijkheid! Ik maak geen reclames!!

Onlangs heb ik ook even een screenshot gemaakt om een beetje duidelijkheid op te doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.futureage.org/vb.gif
Let op! Dit is niet om te spammen maar als voorbeeld, ik heb zelfs het adres even vervaagt.. beter kan het toch niet?

Het is trouwens een window voor een banner van de website.
NOGMAALS DIT IS GEEN SPAM!!!
voordat ik weer boze berichtjes krijg ¬¬

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 15:48 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nogmaals: nee; het is de browser die dat doet en dat kan je niet zomaar overrulen via een stukje script.

Intentionally left blank

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lijkt me niet kunnen - het is een beveiliging tegen phishing lijkt me. Je kan natuurlijk wel je eigen venstertjes bouwen met wat CSS, javascript enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Blue-eagle schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:48:
Lijkt me niet kunnen - het is een beveiliging tegen phishing lijkt me. Je kan natuurlijk wel je eigen venstertjes bouwen met wat CSS, javascript enzo :)
ik ben maar beperkt in scripting, tis overigens wel een goed id.

btw volgens mijn provider (die mij hier naar toe heeft gestuurd) moet het wel kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 15:54 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 16:23

André

Analytics dude

Als je zoiets wilt doen moet je een html pagina openen met het te openen bannertje in de querystring. Zo kun je zelf de titel bepalen van die HTML en de juiste content inladen. Hier zijn genoeg scripts voor te vinden.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

André schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:53:
Als je zoiets wilt doen moet je een html pagina openen met het te openen bannertje in de querystring. Zo kun je zelf de titel bepalen van die HTML en de juiste content inladen. Hier zijn genoeg scripts voor te vinden.
Nee, dat is het niet; Mozilla/Firefox doet dit ook bij gewone HTML-pagina's die gewoon een title-element hebben op het moment dat je ze opent in een popup zonder adresbalk.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:53:
niet gelijk slaan hoor, maar wat is een querystring precies?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 16:23

André

Analytics dude

crisp schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:55:
[...]

Nee, dat is het niet; Mozilla/Firefox doet dit ook bij gewone HTML-pagina's die gewoon een title-element hebben op het moment dat je ze opent in een popup zonder adresbalk.
Ah, coole feature, wist ik niet :)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:56:
[...]

niet gelijk slaan hoor, maar wat is een querystring precies?
Het gedeelte achter de ? in een url, kijk maar eens in de zoekmachine:
[search=javascript querystring]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

André schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:58:
[...]

IE7 doet het weer anders; daar krijg je gewoon een adresbalkje erbij - die valt dan dus ook niet meer te verbergen :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:58:
[...]

[...]

Het gedeelte achter de ? in een url, kijk maar eens in de zoekmachine:
[search=javascript querystring]
Heel aardig van je dat je een link geeft, maar ik heb er weinig aan als ik er niks vanaf weet, ben echt een noob in die dingen, 'nog steeds'

Verwijderd

Topicstarter
ach ik probeer het wel even in CSS style, mocht dat niet lukken, tjah dan moet ik iets anders bedenken. dan toch maar in een in-line frame ofzo...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:05:
ach ik probeer het wel even in CSS style, mocht dat niet lukken, tjah dan moet ik iets anders bedenken. dan toch maar in een in-line frame ofzo...
Je wil in een CSS-style het title element gaan bijwerken? :?

Oprechte vraag: is een basistutorial niet een beter idee om een keer mee te beginnen?

Professionele website nodig?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
curry684 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:16:
[...]

Je wil in een CSS-style het title element gaan bijwerken? :?
Ik denk dat hij doelt op een "namaak window" met wat divjes en gifjes in HTML/CSS binnen het huidige window (zoals een aantal bannerboeren, spammers en ander tuig wel eens tracht) :X Helaas gaat dat (uiteraard) ook lang niet bij iedereen werken (mensen die andere skins/classic skins draaien)

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 28-02-2006 16:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:31:
[...]

Ik denk dat hij doelt op een "namaak window" met wat divjes en gifjes in HTML/CSS binnen het huidige window (zoals een aantal bannerboeren, spammers en ander tuig wel eens tracht) :X Helaas gaat dat (uiteraard) ook lang niet bij iedereen werken (mensen die andere skins/classic skins draaien)
nah ik heb het maar bij in-line frame gehouden ziet er een stukje nicer uit though, thanks voor de info iig guys ¬¬

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik snap het probleem nog niet helemaal geloof ik...de titel van een popup veranderen is toch niet zo'n issue ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Pagina: 1