Toon posts:

javascript voor popup window...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je kent ze wel die windows, dat als je op een link klikt er een (als het ware) een popup verschijnt. Meestal bovenaan de titel balk zie je dan ook het adres staan van je server of domein. in mijn geval het domein. mijn vraag is, is er een script zodat ik dat kan weghalen en er alleen maar tekst te zien is?!

Even voor alle duidelijkheid! Ik maak geen reclames!!

EDIT: Ik wil best screenshots gaan plaatsen als voorbeeld, maar als ik dat doe dan wordt dat gelijk gezien als spam ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 15:23 ]

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-04 10:15
pfff wat heb je zelf al gedaan enzo...

en lees dit: P&W Beleid

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-04 22:26
Hoi, Javascript hoort iig niet thuis in P&W, maar in W&G.
Echter, je vraagt om een script, en scriptrequests zijn zowel in P&W als in W&G niet toegelaten. Vandaar dat ik je topic dicht doe.

https://fgheysels.github.io/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Even voor alle duidelijkheid! Ik maak geen reclames!!
Dat maakt niet uit; in het verleden is er zeer veel misbruik gemaakt van popups voor allerlei dubieuze zaken, browservendors hebben daarop maatregelen getroffen die eea behoorlijk limiteren. Als daar work-arounds voor zouden zijn dan zou daar net zo snel weer misbruik van gemaakt worden.

Wellicht is een alternatief om geen apart window te openen, maar gebruik te maken van dynamische content in een 'floating layer' (meestal een absoluut gepositioneerd HTML element)?

Verder hoort javascript in Webdesign & Graphics en zie whoami :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 28-02-2006 15:26 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.