Toon posts:

[PC] Raven shield - Problem met lopen/rennen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even tegen een kameraad van mij via een cross-over kabel raven shield spelen, maar er doet zich een heel raar probleem voor.
Het opzetten van de server en het verbinden naar de server werkt perfect. Ook de grafische instellingen hebben totaal geen invloed op dit probleem.

Het probleem: op en duur (meestal al vrij snel) dan kan ik niet meer rennen en beweegt mijn poppetje heel langzaam voort. Na enige tijd hersteld dit probleem zich weer en vervolgens komt het weer terug. Op deze manier is het spelen van een MP game geen doen. Ik heb van alles geprobeerd. Ook een AD-HOC verbinding draadloos mag niet baten. Nieuwe muis drivers en videokaart drivers lossen het probleem ook niet op. Aan de grafische kaart kan het sowieso niet liggen, want de grafische kaart van mijn kameraad is lager dan die van mij en bij hem werkt het wel perfect. Het betreft trouwens een X700 Mobile.

Iemand ook dit probleem gehad?

ps. we gebruiken beide precies dezelfde patches

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik denk dat je je krukken waar je oploopt weg moet smijten om harder te kunnen rennen. Ook denk ik dat je laptop te langzaam is..

haha nee geintje, je moet even de nieuwste patch downloaden - het is een bekend probleem

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:58:
Ik denk dat je je krukken waar je oploopt weg moet smijten om harder te kunnen rennen. Ook denk ik dat je laptop te langzaam is..

haha nee geintje, je moet even de nieuwste patch downloaden - het is een bekend probleem
Aha Eltjan!.. ik heb de nieuwste patches

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 14:59 ]

Verwijderd

Problemen horen thuis in -> Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
*Update* Ook in single player mode doet hij dit