[IIYama VM Pro 502] Trillend Scherm

Pagina: 1
Acties:

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje. Is het erg slecht voor de monitor als ik het gas wat er in zit zie bewegen op de muziek?
Tja dit klinkt gek, maar wete niet hoe het precies heet.
Mijn boxen staan naast deze CRT monitor, als de bass wat te voelen is hehehe zie ik dus een soort van golf? over mijn scherm heen geen. Net of de vloeistof een beetje beweegt op de bas.
Mijn vraag is, of dit gevaarlijk is.

Degaus is een goed voorbeeld. Alleen dan is het heel erg. Maar ik kan gewoon typen en alles.. en soort me ook niet erg, vroeg me eerder af OF het slecht is voor mijn monitor. Dus dat ie in 2 dagen stuk kan gaan als ik dit heb.

Ik heb wat gezocht maar kon geen goede antwoorden vinden. hoop dat iemand me kan gerust stellen.. of juist kan attenderen dat ik de bass blijkbaar moet terugf zetten

Thx al vast!

Verwijderd

eerst zou ik maar eens die boxen uit de buurt van je crt zette.... die kunnen daar magnetische velden ook trillingen veroorzaken en magnetische velden is niet al te gezond voor een crt.

als je beeld trilt op de bas dan zal je monitor al aardig versleten zijn .... het is niet gevaarlijk maar ik denk dat je crt'tje nie zo gelukkig is met die trillingen >> met alle gevolgen van dien

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Opgelost : )

[ Voor 255% gewijzigd door maartn op 05-04-2024 21:53 ]