Toon posts:

Battlefield 2 + patchen + doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik speelde bf 2 redelijk veel, maar toen ontdekte ik WoW. Maar vandaag wilde ik weer eens BF 2 spelen. En daar begonnen de problemen.....
Ik wilde em patchen, zo gezegd zo gedaan ik heb de full patch gedownload ( 357MB) Installeren ging goed tot dat ik de melding kreeg : "Patchen is mislukt" en daar kwam in beeld : Battlefield 2 is succelvol gepatcht. Ik probeer BF 2 op te starten, ik krijg nog wel het in windows logo van BF 2, daarna wordt het beeld zwart en 5 seconden later zit ik weer in windows. Ik heb al gereboot en verschillende fora gecheckt maar niemand heeft deze problemen :( Kan iemand mij helpen?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Reinstall van het spel al geprobeert?
Wat zijn je system specs e.d.? Je geeft namelijk behoorlijk weinig randinformatie :)

Verwijderd

Topicstarter
ehm ja sorry ik was mn specs vergeten :+
daar gaan we dan:
-AMD 3500+ Venice
-Asus A8N SLI
-Asus x1800xt 512 MB
-OCZ 2gb Platinum
-Hitachi Deskstar T7K250 (sata2)
ehm dat was het wel zo ongeveer.

En ja ik heb al een reïnstall gedaan, dit was voor dat ik dit topic opende ( zonder succes dus)
Het vreemde is, hij deed het wel gewoon eerst, met patch 1.03 en die wil nu ook al niet meer geinstalleerd, ik heb al meerdere keren geprobeerd met verschillende gedownloade patches maar ze doen het niet :(. Ik hoop dat je nu genoeg info hebt

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
ik heb vandaag hetzelfde probleem na de installatie van het Special Forces pack gekregen. Ik kom dan wel netjes in het menu en dergelijke, maar wanneer ik een server wil joinen of een singleplayer game start, dan crasht de boel terug naar windows.

Reinstall van BF 2 gedaan zonder patch,
daarna Special Forces erop,
daarna patch 1.2 full.

Battlefield 2 doet het nog wél !

specs:

San diego 3500+
Sapphire Pure innovation (mobo)
2x OCZ 4000 vx gold
X1800XT PE

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

thabazzman schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:33:
ik heb vandaag hetzelfde probleem na de installatie van het Special Forces pack gekregen. Ik kom dan wel netjes in het menu en dergelijke, maar wanneer ik een server wil joinen of een singleplayer game start, dan crasht de boel terug naar windows.

Reinstall van BF 2 gedaan zonder patch,
daarna Special Forces erop,
daarna patch 1.2 full.

Battlefield 2 doet het nog wél !

specs:

San diego 3500+
Sapphire Pure innovation (mobo)
2x OCZ 4000 vx gold
X1800XT PE
Dat was toch ook het idee? SF zou nog unpatched zijn of niet 1.2 waardoor je de patch toch echt als laatste moet doen?

And it goes BRAAAAAPP!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
ROFLASTC schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:39:
[...]

Dat was toch ook het idee? SF zou nog unpatched zijn of niet 1.2 waardoor je de patch toch echt als laatste moet doen?
SF installeerd automatisch patch 1.1, ook raar, zelfs als je met BF2 al op 1,2 zat :S

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

ik heb dezelde problemen (gehad). Hier vond ik het antwoord
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=9586
Na dit gedaan te hebben lukte me het wel op BF2 te patchen zonder patching failed meldingen. Alleen bij het opstarten springt ie er alsnog uit. Ik speel nu vaak BF2 1.0 maar ik baal er van dat ik niet aan ranking kan doen en er weinig servers zijn. Ze maken echt kutpatches bij Dice.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

TCR schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:16:
ik heb dezelde problemen (gehad). Hier vond ik het antwoord
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=9586
Na dit gedaan te hebben lukte me het wel op BF2 te patchen zonder patching failed meldingen. Alleen bij het opstarten springt ie er alsnog uit. Ik speel nu vaak BF2 1.0 maar ik baal er van dat ik niet aan ranking kan doen en er weinig servers zijn. Ze maken echt kutpatches bij Dice.
Ik zou BF2 er helemaal afgooien en ook uit het register de verwijzingen verwijderen alsof het er nooit heeft gestaan. De herinstallatie zou ik echt van voren af aan opnieuw doen.

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ok, ik heb BF 2 nu verwijderd maar hoe haal ik alles uit mn register?

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:33:
hmm ok, ik heb BF 2 nu verwijderd maar hoe haal ik alles uit mn register?
evt spybot erover heen laten gaan maar wat ik deed was regedit.exe openen dmv "run" (klik start-->Run)

als regedit is geopend onder localmachine--->software--->electronic arts en die map weggooien.

Toen die map weg was heb ik destijds herstart, gedefragmenteerd en opnieuw het spel geinstalleerd toen was het probleem weg.

And it goes BRAAAAAPP!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

ROFLASTC schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:17:
[...]

evt spybot erover heen laten gaan maar wat ik deed was regedit.exe openen dmv "run" (klik start-->Run)

als regedit is geopend onder localmachine--->software--->electronic arts en die map weggooien.

Toen die map weg was heb ik destijds herstart, gedefragmenteerd en opnieuw het spel geinstalleerd toen was het probleem weg.
Gooi dan wel ff de subkey battlefield weg want als je de gehele map verwijderd heb je kans dat andere spellen niet meer opstarten dan wel dat je daar last mee krijgt!

alternativ

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik had precies hetzelfde.
Bij mij was de oplossing om bf2 eraf te gooien en dan weer 1.0 erop.
Toen heb ik de patch gedownload en in de battlfield 2 map gezet.
Daarna de patch dus vanuit de bf2 map gestart en geinstalleerd.
Hierna was mijn probleem verholpen.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Alternativ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:22:
[...]

Gooi dan wel ff de subkey battlefield weg want als je de gehele map verwijderd heb je kans dat andere spellen niet meer opstarten dan wel dat je daar last mee krijgt!
erm idd Ik had alleen BF2 geinstalled dus als Ferrox nog meer EA games heeft moet ie wel opletten idd. Sorry....had ik zelf ook moeten bedenken

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Gooi het BF2 (savegame en settings) map weg! je kan het in je documenten map vinden. werkte bij mij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 22:40 ]

• Bob_NL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 19:29
@ROFLASTC:
Ik heb exact hetzelfde probleem BF2 werkt, echter SF niet meer.
Heb je dit nog werkend gekregen na een reinstall van BF2, toen SF en als laatste de patch????

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb BF 2 verwijderd+ uit mn register gegooid. En toen ging BF 2 weer installeren, deed het ( versie 1.02), ik kon ook online :*) maarrrrr toen ik weer probeerde te patchen gebeurde het weeeeeer :( . Ik snap er echt niks meer van, ik ga vanavond EA mailen om hulp want ik vind dit :r

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Bob_NL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:53:
@ROFLASTC:
Ik heb exact hetzelfde probleem BF2 werkt, echter SF niet meer.
Heb je dit nog werkend gekregen na een reinstall van BF2, toen SF en als laatste de patch????
yeah alles verwijderd. Alle mappen en alles uit het register. Van EA heb ik alleen BF2 nu dus ik kon makkelijk alles weg doen dat met EA of BF2 van doen had.

Daarnaa gedefragged, prefetch map leeg. Alles maar gedaan wat ik kon bedenken. Herinstalled en alles werkte naar behoren.

[ Voor 13% gewijzigd door ROFLASTC op 04-03-2006 22:26 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Battlefield 2 compleet verwijderen:
1. In mijn documenten eventueel profiles backuppen.
2. Via software deinstallen.
3. In mijn documenten eventuele BF2 gerelateerde maps shift-deleten.
4. Default BF2 installatie map eventueel nog shift-deleten.
5. Register, kijken naar de volgens regkeys of die er nog staan (anders deleten), let wel op dat je niet blind alle regmappen verwijderd als je meerdere games van EA geinstalleerd hebt staan, alleen BF2 gerelateerde mappen!!! (het kan geen kwaad als je per ongeluk toch teveel verwijderd, behalve dat je eventuele andere EA games opnieuw moet installen waarschijnlijk).
• [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DICE]
• [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games] (nieuwe games ala bf2 gebruikt deze niet meer dacht ik, is dus misschien overbodig maar kijk toch maar even voor de zekerheid).
• [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA CORE]
• [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games]

6. Als je dit gebeurd is en BF2 wil daarna nog steeds niet gepatched worden check EA techsupport: Dit moet als het goed is een direct linkje zijn naar relevante antwoorden
anders: http://support.ea.com/ , platform:PC, product: BF2 and expansion en daarna BF2, als zoekopdracht:patch

//edit:
7: als het dan nog niet gelukt is: in zo veel mogelijk detail replyen met wat je allemaal geprobeerd hebt van o.a. EA techsupport svp.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 10:58 ]

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Bij mij is het nu eindelijk gelukt. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik heb mijn documenten leeg gegooid en gedefragmenteerd en nu kan ik eindelijk ranked spelen :) Bedankt voor de tips.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga me maar laten opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis :(
Ik denk namelijk dat als dit nog lang gaan duren dat ik dan niet meer voor me zelf in sta

ok nu ff serieus,
Ik heb BF2 (alweer) er af gegooid via software, hierdoor verwijderd hij ook automatisch uit je register.
Re-install dit x MET dat progje( ik ben de naam ff kwijt, maar het heeft een groen logo en de mailing is irritant) weer blijft de patch steken bij 1% en 29% file progress, hij sluit nu gewoon af zonderm melding, andere patches doen het ook niet. Ik ga nu hitman pro een stuk of 4 x over mn pc gooien en dan een defrag.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:09:
Ik ga me maar laten opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis :(
Ik denk namelijk dat als dit nog lang gaan duren dat ik dan niet meer voor me zelf in sta

ok nu ff serieus,
Ik heb BF2 (alweer) er af gegooid via software, hierdoor verwijderd hij ook automatisch uit je register.
Re-install dit x MET dat progje( ik ben de naam ff kwijt, maar het heeft een groen logo en de mailing is irritant) weer blijft de patch steken bij 1% en 29% file progress, hij sluit nu gewoon af zonderm melding, andere patches doen het ook niet. Ik ga nu hitman pro een stuk of 4 x over mn pc gooien en dan een defrag.
Hoeveel GB heb jij vrij op C:? En zet pagefile en systemrestore ff uit om schijfruimte te sparen

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Ik heb een nog iets ander probleem met de 1.2 patch installatie.

Ik heb 15GB vrij, de patch van verschillende mirrors geprobeerd, een format van de gehele PC gedaan, alles uit mijn documenten verwijderd en nog steeds doet hij niks.

Ik krijg het patch installatie scherm niet eens te zien,als ik op de .exe klik krijg een zwart dos schermpje voor een seconde te zien (waar ik verder niets in kan zien) en dan paf weg en verder gebeurt er niks.

AMD Athlon XP 2800+
1024 MB PC2700
Asus A7N8X Deluxe
GF 6800LE 128 MB

DirectX 9.0c van de BF2 CD installed.
81.98 ForceWare International Nvidia drivers installed.

Iemand met een briljante ingeving?

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40
toevallig een nforce firewal aanstaan?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Ik heb een Nforce 2 chipset op dat bordje zit daar ook een Nforce firewall in? Hiervoor heb ik de patch ooit wel eens goed kunnen installeren, de windows firewall zelf staat trouwens ook gewoon uit.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:55:
Ik heb een Nforce 2 chipset op dat bordje zit daar ook een Nforce firewall in? Hiervoor heb ik de patch ooit wel eens goed kunnen installeren, de windows firewall zelf staat trouwens ook gewoon uit.
volgens mij wel ff de nforce drivers installeren zonder de firewall het gebeurd wel eens dat de firewall de downloads ver#$%kt

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Volgens mij kan dit het niet zijn, aangezien ik ook via mijn laptop en vervolgens via netwerk naar mijn game pc de files heb gekopieerd of *&@#!*(& ie ook netwerk transfers?

Edit : Ik heb gekeken maar er zit geen firewall in de software installatie die ik doe.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 20:08 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wellicht even proberen met een verse XP installatie, dmv dual-boot?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog zo'n 177 GB vrij dus dat is het probleem niet lijkt me, maar ik heb de patch MET de nvidia firewall gedownload :+

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:22:
ik heb nog zo'n 177 GB vrij dus dat is het probleem niet lijkt me, maar ik heb de patch MET de nvidia firewall gedownload :+
sja probeer dan es zonder enige firewall ofzo

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

feekless schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:21:
Wellicht even proberen met een verse XP installatie, dmv dual-boot?
Nou ik zat met hetvolgende probleem, mijn oude XP installatie was niet helemaal lekker meer wat crashes regelmatig etc. Dus ik dacht ik gooi er een verse XP op, toen wilde die patch dus niet installeren, en toen heb ik hem weer een format gegeven, en nu weer het zelfde.

Ik kan verder bij mijn beste vriend google ook niemand vinden waarbij de patch installatie niet eens opstart ik krijg niets te zien behalve een seconde lang een zwart dos schermpje.

/me gaat morgen EA support wel bellen als het niet wil lukken.

Verwijderd

Topicstarter
HALLELUJA HIJ DOET HET WEER :D
Ik heb de patch nog een keer gedownload ZONDER mijn lieftallige nvidia firewall
en hij installeerde gewoon :D
Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp _/-\o_

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:46:
8)

And it goes BRAAAAAPP!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:46:
See you on the battlefield ;)

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb sinds de 1.2 patch dat tijdens 't spelen battlefield gewoon crashed. Of hij keert me terug naar windows xp, of ik krijg een blauw scherm. Ik heb het altijd kunnen spelen, maar sinds de 1.2 patch crashed ie bijna altijd. Het kan niet aan m'n systeem liggen, want ik kan andere spellen gewoon nog steeds spelen.

Ik heb een Inspiron XPS Gen2 laptop met 2048 DDR, 2ghz processor en een Geforce Go Ultra 6800 256 MB.

Heeft iemand dit ook of weet iemand hier een oplossing voor?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
BaN5Hee: open een eigen topic volgens de faq / voorwaarden. Jouw probleem heeft niets met dit topic te maken :)
Pagina: 1