USB Hub (Sweex)

Pagina: 1
Acties:

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-01 21:50
He

ik heb net even een USB2.0 hubje gekocht, omdat ik te weinig aansluitingen op m'n pc heb, maar als ik hem aansluit dan krijg ik meteen de foutmelding dat het apparaat niet wordt herkend :s Dan heb ik dus nog geen apparaat aangesloten op die hub. Als ik echter m'n scanner aansluit, dan doet die het wel :s M'n cardreader kan ik ook niet aansluiten :s

Hoe kan dit probleem ontstaan en hoe is het op te lossen?

thanks!!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

USB-hubs krijgen soms niet voldoende voeding van je PC om de apparaten aan te sturen die je erop aansluit. Heb je in dit geval een hub gekocht met eigen voeding of alleen een USB-kabel eraan?

Je scanner heeft zeer waarschijnlijk een eigen voeding maar ik ken zat apparaten die zonder eigen voeding inderdaad weigeren te werken op een hub.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-01 21:50
OPGELOST! USB verlengkabel tussen hubje en poort was niet goed !!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als je je scanner aansluit op die ENE usb-poort bedoel je? Of als je de scanner in 1 van de usb-hub-aansluitingen doet? Mijn ervaring is dat zo'n usb-poort niet krachtig genoeg is om dan alles door te seinen zeg maar.

Ik had 't met m'n digi-cam, als die in de USB-poort deed, deed die 't perfect en als ik er 'n usb-hub tussendeed was er geen power genoeg om die foto's op m'n computer te zetten.

Het is misschien beter om 'n paar usb-poorten in je comp zelf te bouwen ipv 'n hub te gebruiken

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39

BHQ

Ik heb geen idee :s maar gelukkig is het al opgelost :s :s :s

maw: geen msn-smilies hier.