Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opkopers

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op MP zie je regelmatig van die advertenties staan, van handelaren en exporteurs (vermoed ik) die auto's vragen.
Schade, geen schade, roest, defect, allemaal geen probleem.
Directe vrijwaring etc, auto wordt opgehaald, cash afhandeling, je kent het wel.

Maar zijn die lui een beetje betrouwbaar ? Ik zit namelijk een beetje met mijn Peug 309 in de maag (kapotte koppeling, veel werk á €130,-, of laten doen voor €315,-), dus ik dacht eens ff informeren wat ik ervoor kan krijgen. De sloop geeft namelijk niets, en mn handelaar 50 euro.

Maar ik heb nog geen gehoor gekregen, dus ik dacht ik informeer hier ff.
Is er iemand bekend mee, en halen ze geen geintjes uit met die vrijwaring ?

en mocht er onverhoopt iemand geinteresseerd zijn, mail

LiveUpdate: ik werd net gebeld, maar hij is te oud. Nog es wat anderen bellen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Gewoon zorgen dat je de overschrijving bij het Postkantoor zelf doet, dan ben je zeker van een geldige vrijwaring :)

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Kroontje

...

Ik had een Audi 80 in de poeier gereden en was van alles mis onder de motorkap. Motor lag er schuin in, je kent het misschien allemaal wel ... ik niet, totaal geen verstand van die dingen. ;)

Ik heb er toch nog een kleine €1000,- voor gekregen. Voor een schade-auto met 280k op de teller van 1994.

Deze is direct opgehaald, cash betaald en direct gevrijwaard. Deze auto ging naar het oostblok meende ik. Zal allemaal wel, ik was ervan af en kreeg er nog een leuke cent voor weer, was totall-los.

Ik kreeg na mijn plaatsing op Marktplaats binnen een half uur, +/- 15 verschillende (buitenlandse) handelaren aan de telefoon en die waren tegen elkaar aan het opbieden en behoorlijk agressief. Uiteindelijk voor iets minder aan een nederlandse handelaar verkocht.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Da's netjes :)

Ik kan 'm iig eens voor 200 EU op MP knallen natuurlijk.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:48
Kroontje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:50:
Ik had een Audi 80 in de poeier gereden en was van alles mis onder de motorkap. Motor lag er schuin in, je kent het misschien allemaal wel ... ik niet, totaal geen verstand van die dingen. ;)

Ik heb er toch nog een kleine €1000,- voor gekregen. Voor een schade-auto met 280k op de teller van 1994.

Deze is direct opgehaald, cash betaald en direct gevrijwaard. Deze auto ging naar het oostblok meende ik. Zal allemaal wel, ik was ervan af en kreeg er nog een leuke cent voor weer, was totall-los.

Ik kreeg na mijn plaatsing op Marktplaats binnen een half uur, +/- 15 verschillende (buitenlandse) handelaren aan de telefoon en die waren tegen elkaar aan het opbieden en behoorlijk agressief. Uiteindelijk voor iets minder aan een nederlandse handelaar verkocht.
Zullen ze 'm wel gewild hebben voor het chassisnummer :)