Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik zie links wel gele icoontjes staan, dat is geen goed teken... Zeker weten dat je upnp hebt of de goede poorten gefwd?
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 12:32 ]
Aunt bunny is coming to get me!
hoe sneller anderen uploaden, hoe sneller jij kan downloaden en andersom
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik weet hoe azureus werkt, maar je zou zeggen dat de nieuwste Bleach (hele populaire anime serie) toch heel wat uploaders zou moeten hebben.
Er staat bij alle uploaders ook 0 (1873) dus ik ben met 0 van de 1873 connected?
[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 28-02-2006 12:35 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Maar om nu gelijk 12 downloads aan te zetten vind ik 'n beetje dubieus..
Uiteraard heb je n supersnelle internetverbinding maarja.
Ook zie ik dat er 7 rode smileys te zien zijn, wat impliceert dat die verbinding niet goed is!
Ook moet je altijd even wachten heh zodat je download beter wordt? Maarja je gebruikt Azureus al 'n tijdje volgens mij dus dat zal je zelf ook wel weten. Bij mij gaat 't altijd 't zelfde: eerst ff 3 kb/ seconde daarna 10 kb/ seconden en na 'n paar minuten zit ik aan de tig honderd kb/ seconde dus
(CLB denkt dat er heel veel mensen komen met 'alternatieven' voor Azureus. Just my two cents)
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-02-2006 12:36 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Ook verschilt het nogal per torrent welke snelheden je haalt, hangt sterk af van de populariteit.
En inderdaad geduld hebben . . .
Heb net ff wat downloads op stop gezet dus er staan nu 4 aan, waarvan 2 aan het downloaden zijn met 6 en 10 kb.
Dat het even duurd voordat ie goed gaat downloaden weet ik, dat komt omdat de torrent verbinding moet maken met andere uploaders.
//edit. er gaat nu 1 torrent met 23 kb's (door 1 gebruiker die dus 23 kbs upload), maar nog steeds kan ik niet met meerdere uploaders connecten.
//edit. ik denk dat ik het heb gevonden, er stond in mijn config dat het maximaal globaal aantal connecties 5 was. deze heb ik op 0 gezet en nu kan ik dus wel verbinding maken met meerdere uploaders
[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 28-02-2006 12:44 ]
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Uit de TS:DEVoTi0N schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:44:
doet het probleem met connecten zich alleen voor bij azureus en niet als je gewoon aan het 'surfen' bent?
NAT is goed ben goed connected ook bij de test doet die het goed. Waar zou het aan kunnne liggen? Niet aan de verbinding, heb net met ~850kbs iets gedownload dus het probleem zit in azureus. Zouden jullie misschien kunnen vertellen wat er aan de hand is?
Dus normaal internetverkeer werkt wel perfect..
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Dan zou 99% van de mensen peerguardian moeten draaien. Beetje onwaarschijnlijk lijkt mij. Problemen met poorten enzo detecteert azureus eigelijk altijd al.Reefer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:44:
In dat screenshot ben je met maar heel weinig peers en seeds verbonden. In azureus kun je ook zien bij de peerlijst of het een lokale of remote opgezette verbinding is. Als je alleen lokale verbindingen hebt (met een L) dan is er nog iets niet goed met je NAT of poorten Of je staat misschien wel op een zwarte lijst van peerguardian ofzo.
Ik heb nu alleen groene blij gezichtjes download 250kbs (in totaal) upload 110 (in totaal)
Download is 300kb's.
Bedankt allemaal