Verkeerde reactie gemodereerd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:47
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1557727

Flamebait, overbodig en troll? Mis ik iets? Lijkt me meer van toepassing op de reactie waar ik op reageer. Heb ik iemand beledigd of onheus bejegend (behalve dan misschien cubefanatic)? Ik hoef niet naar +4, maar ik vindt het wel opmerkelijk dat mijn reactie zo hard wordt afgestraft terwijl ik die van cubefanatic eigenlijk veel erger vind. Had ik moeten volstaan met een mod i.p.v. een reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind het ook een beetje overdreven ja :)
'k Wil er wel bij vermelden dat je erg aggresief hebt gereageerd en dat je misschien daarom - punten hebt gekregen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Aggressief?? Tsja, ik was niet 'lief' voor cubefanatic, maar hij was zelf ook niet 'lief' en ik vind zelfs beledigend voor anderen. Volgens mij heb ik nog steeds niemand beledigd, en voorzover cubefanatic zich wellicht beledigd zou kunnen voelen vind ik dat iemand die zich zelf zo stevig uitspreekt ook tegen een stevig antwoord moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij was wat agressief (dus niet beledigend) in jouw antwoord, dat vind ik niet prettig. Ik zou dat dus ook naar beneden modden. Niet naar -1 maar wel laag.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De reactie waar jij op ingaat is zeker een troll. Je hapt en je gaat er op de peroon redelijke scherp op in. In die zin kan ik me voorstellen dat mensen je reactie met een -1 flame modereren.

De troll waarop je reageert schept een verkeerd beeld van waarann een lappie zou moeten voldoen wat je met jou reactie corrigeert door het enigzins in het belachelijk te trekken. Wat mij betreft heb je een punt, ondanks de stekelige aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
KeX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:13:
De reactie waar jij op ingaat is zeker een troll. Je hapt en je gaat er op de peroon redelijke scherp op in. In die zin kan ik me voorstellen dat mensen je reactie met een -1 flame modereren.
Ok, wellicht was een troll -1 mod verstandiger geweest.
De troll waarop je reageert schept een verkeerd beeld van waarann een lappie zou moeten voldoen wat je met jou reactie corrigeert door het enigzins in het belachelijk te trekken. Wat mij betreft heb je een punt, ondanks de stekelige aanpak.
Tsja, dit vond ik zo een onzin, ik moest er gewoon even op reageren.....

Thanks anyway, ik sta inmiddels weer op 0+ :)
Pagina: 1