Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds iets meer dan een jaar een Samsung X600. En daar heb ik spijt van.

Toen ik het toestel een maand had begon het raar te doen, soms liep de telefoon gewoon vast, dit gebeurde tijdens het opstarten, het bellen of na lange tijd aanliggen. De lcd-backlight bleef gewoon branden en om het toestel uit te zetten moest de batterij eruit.

Toen dit erger werd na 3 maanden heb ik het toestel voor reparatie binnengebracht: toestel een maand kwijt, nieuwe firmware, het probleem bleef, maar de eerste weken iets minder..

Daar weer enkele maanden mee geleefd, aangezien ik moeilijk zonder gsm kan, na 9 maanden het toestel voor de tweede keer voor reparatie binnengebracht, nog steeds onder gerantie: toestel een maand en twee weken kwijt, NIETS veranderd, zelfs geen firmware-flash, het probleem bleef...

Nu heb ik het toestel 13 maanden, u raadt het al, geen garantie meer... Dus ik ga geen honderd euro ophoesten om mijn toestel weer kwijt te zijn voor niets...

Nu wil ik aan jullie vragen: is het waarschijnlijk dat ik gewoon een rotte accu heb? (aangezien het toestel aan de lader veel minder last van uitvallen heeft?) dan kan ik nl gewoon een imitatie-accu bestellen... (maar ik wil dat ook niet voor niets doen)

Tweede vraag: kan dat zomaar, dat een toestel na reparatie helemaal niet gerepareerd is? Kan ik iets doen tegen Samsung?

Ik wil gewoon een werkende gsm, in het vervolg voor mij geen dure samsung meer, gewoon een simpele nokia...

Verwijderd

Topicstarter
schopje ?