Toon posts:

Help :)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey lui,

Ik wil een nieuwe pc kopen omdat ik nu met de opleiding "MultiMedia Designer" bezig ben en mijn pc een beetje traag aan het worden is kwa A3/A2 photoshop bestanden/ video bewerking/ 3D Studio Max/Games dus beetje tijd voor een nieuwe. Maar ik weet echt niet wat ik moet nemen, heb wel iets in gedachten:

Processor: AMD Athlon64 X2 4200+ (2.2 GHz)
Moederbord: Asus A8N32-SLI Deluxe
Geheugen: 2x Corsair DIMM 1 GB
Behuizing: Thermaltake Soprano
Voeding: Thermaltake Toughpower
Grafische kaart: Asus Extreme N7800GTX/2DHTV
Harddisk: 2x Western Digital Raptor
Monitor: Samsung SyncMaster 930BF

Zoiets had ik in gedachten, zou niet echt weten of het goed is, kom op een totaal uit van 2500,- das wel genoeg. Als het niet goed is zouden jullie kunen zeggen wat ik er beter in zou kunnen zetten. Ben nameijk niet zeker van de RAM, "DIMM?? 300 MHz :o" en kan ik me haddisks zo laten werken dat ze samen 1 deel wegschrijven zodat het sneller gaat met videobewerking enz, RAID of iets of SATA-2, over zulke dingen snap ik niet zo veel.

Alvast bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Mooi systeem, ben alleen bang dat je topic wordt gesloten omdat het niet aan de eisen voldoet

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De vragen over RAM staat in de RAM FAQ.

Voor informatie over SATA(2) en over de opties van RAID, kijk dan Serial ATA FAQ en RAID FAQ even na. Daar staat een uitgebreide uitleg over beide onderwerpen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Mento schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:07:
Mooi systeem, ben alleen bang dat je topic wordt gesloten omdat het niet aan de eisen voldoet
weltog, heb het nog nagelezen, anders iets over het hoofd gezien

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:08:
De vragen over RAM staat in de RAM FAQ.

Voor informatie over SATA(2) en over de opties van RAID, kijk dan Serial ATA FAQ en RAID FAQ even na. Daar staat een uitgebreide uitleg over beide onderwerpen ;)
tnx 8)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

vanhetbruggetje, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.