Toon posts:

Aanvullen e-mailadressen in Aan, CC, BCC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een e-mail naar heel veel mensen gestuurd (eenmalig). Nu is het probleem dat telkens wanneer ik een nieuwe e-mail opstel, deze namen (afhankelijk van de eerste letter die ik intoets) te voorschijn komen. Erg vervelend daar de naam die ik frequent gebruik nu niet meer snel in de hele lijst kan terugvinden.

Kan iemand van jullie mij vertellen hoe ik de lijst met namen kan opschonen? Ik kan het echt niet vinden in ofwel dit forum, ofwel in de opties van Outlook. Alvast bedankt!!

Zie verder eventueel dit topic waarin al over het onderwerp is gesproken, maar waar mijn vraag niet kon worden beantwoord:

Verwijderd in "automatisch opkomen namen outlook XP"

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Als een naam tevoorschijn komt die je niet meer wilt zien, kun je gewoon op DEL drukken, verdwijnt ie uit het lijstje.. Ben je alleen wel even bezig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door axis op 28-02-2006 11:05 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
axis schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:05:
Als een naam tevoorschijn komt die je niet meer wilt zien, kun je gewoon op DEL drukken, verdwijnt ie uit het lijstje.. Ben je alleen wel even bezig ;)
Inderdaad. Het betreft een mailing naar ongeveer 1000 mensen. Dus ik zoek toch niet liefst naar een makkelijkere optie ;)

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Zie http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;287623

Dit probleem is overigens terutg te vinden in de GOT search (outlook adressen cache

Verwijderd

Topicstarter
Joca schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:14:
Zie http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;287623

Dit probleem is overigens terutg te vinden in de GOT search (outlook adressen cache
Dank je wel. Ik had gezocht op worden als 'aanvullen', 'outlook' etc omdat dit bij de 'help' werd aangegeven van outlook. En toen kwam ik dit topic niet tegen. Bedankt voor de moeite!

Edit: Ik heb zojuist de handelingen verricht zoals op de Microsoft pagina staat aangegeven, maar hij vindt geen *.NK2-bestand. Ik ben dus nog steeds bij af. En de topics die ik gevonden heb met 'outlook adressen cache' bieden ook geen optie. Dus geldt nog steeds: Help ... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 11:23 ]

Verwijderd

De standaard locatie is c:\documents and settings\%username%\Application Data\Microsoft\Outlook

De nk2 file zelf zal je met een nk2 editor (google) moeten bewerken, in notepad is deze niet degelijk in te lezen en te bewerken. Je kan er wel namen uitgooien in outlook zelf als je de voorgestelde naam aanduit en dan op delete (geen backspace) drukt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:09:
De standaard locatie is c:\documents and settings\%username%\Application Data\Microsoft\Outlook

De nk2 file zelf zal je met een nk2 editor (google) moeten bewerken, in notepad is deze niet degelijk in te lezen en te bewerken. Je kan er wel namen uitgooien in outlook zelf als je de voorgestelde naam aanduit en dan op delete (geen backspace) drukt.
Ik heb de lijst gevonden. Kan ik niet gewoon alles in de notebook eruit gooien? Dus alles deleten? Want zoals ik begrijp is die dan gewoon leeg en begint die opnieuw met onthouden van namen. Toch?

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 11:11

Beamer

Return of the legend

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:19:
[...]

Ik heb de lijst gevonden. Kan ik niet gewoon alles in de notebook eruit gooien? Dus alles deleten? Want zoals ik begrijp is die dan gewoon leeg en begint die opnieuw met onthouden van namen. Toch?
Ja kan ook, maakt geen verschil

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Pagina: 1