[PC] Counter-strike server in 'servers' tabblad

Pagina: 1
Acties:

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
He iedereen,

Ik ben helemaal nieuw in de gaming en heb net een counter-strike server (1.6) geinstalleerd met AMX pakket. Werkt allemaal goed en draait naar mijn verbazing! :D

Ik kan de server toevoegen bij favorites, de ping van de server zit rond de 18 en 25 (100mbit verbinding en verder geen server load).

Als ik servers zoek (tabblad servers) dan staat die server van mij er niet bij. Ook niet als ik een specifieke search doe (ping lager dan 30 en de map die er op dat moment draait).

De servernaam is: [NL] Ruben Kitty Cat CS 1.6
Het IP adres van de server is: 213.239.143.87:27015

Vanaf de AMX website, heb ik "AMX Mod for Steam" gedownload en geinstalleerd en niet "AMX Mod for WON". Heeft dat er iets mee te maken? Of zijn het instellingen in config bestanden of moet die server lijst gewoon geupdate worden?

Alvast bedankt voor het antwoord. Ik kon het nog nergens vinden :) Hoop dat ik hier in het goede forum ben.

Zenda likes some milk every now and then..

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:43
Waarschijnlijk heb je de nodige poorten niet openstaan. De poort voor de serverlist is 27010.

Tevens kan die ping wel lager. Start je HLDS met -pingboost 3 als parameter en zet sys_ticrate 999 in je config.

Houd er wel rekening mee dat de server een heel stuk meer CPU zal gebruiken, maar de prestaties zijn hier ook wel naar :)

Eve char: Warock <TEST>

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Eej bedankt :)

Weet je ook zo hoe ik poorten open zet?? zal nu ook even zoeken op Google..

Ben best wel een leek op linux gebied namelijk :)

[edit]
Volgens mij heb ik het al:

bash-2.05b# iptables -I INPUT -p udp --dport 27010 -j ACCEPT

Dit net uitgevoerd.. Zal nu wel openstaan denk..

[ Voor 35% gewijzigd door Zenda op 28-02-2006 11:20 ]

Zenda likes some milk every now and then..