Time is my only fear, an enemy of Sand
Heb je al contact opgenomen met de makers van ProQuaest?
Wauw, een sig!
ik heb net het contact formulier ingevuld, op de site zelf is niet iets terug te vinden over het pakketOuterspace schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:46:
Heb je al contact opgenomen met de makers van ProQuaest?
Is het dan een foutje van mij? Mijn pardon dan.JWolters schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:58:
[...]
ik heb net het contact formulier ingevuld, op de site zelf is niet iets terug te vinden over het pakket
Heb je dan geen gegevens van het bedrijf die dit programma heeft gemaakt? Ik neem aan dat je allemaal licenties hiervoor nodig hebt.
Wauw, een sig!
Zou kunnen, mijn kennis gaat momenteel niet verder dan dat ik weet dat er Proquaest gebruikt wordt. Ik hoop morgen meer te weten als ik het pakket in werking heb gezien.Outerspace schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:00:
[...]
Heb je dan geen gegevens van het bedrijf die dit programma heeft gemaakt? Ik neem aan dat je allemaal licenties hiervoor nodig hebt.
ProQuaestDWS is gemaakt door Oberon en maakt (in dit geval) gebruik van een ODBC koppeling naar een MS-SQL server.
Helaas kent het pakket zelf geen exporteermogelijkheid dus zal ik het moeten doen met een databasedump en een analyse op de tabelstructuren.
Helaas kent het pakket zelf geen exporteermogelijkheid dus zal ik het moeten doen met een databasedump en een analyse op de tabelstructuren.
Pagina: 1