Toon posts:

[XP - Office XP] Lettertype in ADM policy?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij gebruiken hier op de werkstations Win XP en Office XP. Nu willen overal op deze pc's onze huisstijl lettertype instellen op ARIAL en tekengrootte 11.

Ik heb de ADM policy van Office/Word XP gedownload en bekeken of ik het daar kan instellen en op die manier uitrollen middels de server, maar helaas. Ook heb ik de resource kit van Office hier liggen, maar voor ik allerlei zaken uit ga zoeken, vraag ik me af of het mogelijk is om dit te doen middels een ADM policy. Of zijn er andere manieren op de Office programma's te voorzien van onze huisstijl.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

Admin General Chat
Valt dit niet ergens met Active Directory uit te goochelen? Want volgens mij moet het daar staan. Anders zorg je dat bij elke opstart de normal.dot word vervangen door jouw normal.dot ;) Dit kan je fixen door een batchbestandje te maken en die laat opstarten dmv. netlogon oid.

Wauw, een sig!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal dit met een vervangende normal.dot moeten doen :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

Verwijderd

Topicstarter
En het opgeven van het pad naar de normal.dot? Indien dat mogelijk is in de ADM policy dan kan ik de normal.dot op het netwerk zetten..... :P

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 22:36

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wat bedoel je, met op het netwerk zetten? Je kunt de normal.dot niet laten delen door alle mensen, oftewel 1 centrale normal.dot gebruiken. Je kunt natuurlijk wel iedereen een eigen normal.dot geven via hun persoonlijke netwerk drive.

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde inderdaad op een gesharede map op de server de normal.dot plaatsen en dan een verwijziging geven naar normal.dot
Pagina: 1