Gamma Flux (Hoe doe je mee? FAQ)

Pagina: 1
Acties:
  • 828 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Gamma Flux (GF) is een project dat wordt geregeld vanuit Dcypher.net. Het project helpt bij onderzoek naar veilige opslagmethoden voor radio-actief afval. GF doet dit door radioactiviteit rond een bron te simuleren.

Het mooie van GF is dat de client geen werk hoeft te fetchen, dus je kan de client zo op een pc zonder internet zetten :P en dan 1 keer in de zoveel tijd de buffer flushen (hoe je dit doet kun je hieronder ergens lezen). Ook is er aan de statsverslaafden gedacht! GF heeft namelijk RealTime Stats :9~

Hoe doe je mee?
Om mee te doen aan Gamma Flux ga je naar www.dcypher.net/install.asp. Daar download je de client en na de installatie is het enige wat je in moet stellen je ID (emailadres) en je team (Dutch Power Cows-ID=1408). Je bent dan automatisch lid van DPC, op de stats-site hoef je niks meer in te stellen.

De Stats
Gamma Flux heeft RealTime Stats, ofwel als je flusht zie je dat direct in de stats :P
Hier zijn de URL’s:

Overall stats
www.dcypher.net/stats/gfstats.asp?cid=2

Top 100 Teams Overall
www.dcypher.net/stats/top100teamsgf.asp?cid=2

Top 100 Teams Daily
www.dcypher.net/stats/topteamsdaily.asp?cid=2

Top 100 Participants Overall
www.dcypher.net/stats/top100gf.asp?cid=2

Top 100 Participants Daily
www.dcypher.net/stats/topdaily.asp?cid=2

DPC stats
www.dcypher.net/stats/teamdetail.asp?team=1408&cid=2

FAQ

--client--
- Hoe doe ik mee?
Om mee te doen aan Gamma Flux ga je naar http://www.dcypher.net/install.asp. Daar download je de client en na de installatie is het enige wat je in moet stellen je ID (emailadres) en je team (Dutch Power Cows-ID=1408). Je bent dan automatisch lid van DPC, op de stats-site hoef je niks meer in te stellen.

- Hoe kan ik zien hoe snel ie eet?
In de bovenste regel in de client staat een waarde in rays/s, dat is de snelheid waar de client op dat moment op werkt. Je kunt hier zien hoe snel je pc zou moeten kunnen.

- Sparen?
Door met de rechtmuisknop op de client te klikken kun je naar "Configure Client". Daar kun je bij "Data output buffer size" instellen wanneer de client moet gaan flushen. Aangezien de client maximaal 50 workunits wil vasthouden, kun je enkel sparen door op een PC te laten denken dat ie niet kan flushen, ofwel door een ongeldige 'Host Server' in te stellen.

- Gamma Flux op PC installeren zonder internetverbinding?
Dit is heel goed mogelijk aangezien je bij Gamma Flux geen werk hoeft te fetchen.

- Hoe kan ik een pc zonder internet flushen?
Kopieer de buffer (GammaOut.dat, stop wel eerst je core!) van de pc zonder internet naar de pc met internet en flush dan zoals gewoon, je moet dus wel zorgen dat de bestaande buffer op de pc met internet reeds leeg (dus geflushd) is.

- Hoe kan je de client laten opstarten zonder dat ie in het start menu komt?
In de client bij de instellingen (Configure Client) zit de optie "Run on Startup", vink deze aan en je client zal automatisch opstarten als je je pc reboot.

--stats--
- Help!! paswoord kwijt!
Ga naar http://www.dcypher.net/stats/TeamMembers.asp?team=1408&cid=2 en klik op je naam. Je komt dan in je persoonlijke stats terecht, klik op "Send Password" linksonderin en je password wordt je toegemaild.

- Hoe vaak en hoelaat staat de nieuwe stats er?
DCypher heeft realtime stats, dat betekent dat alles wat je flusht direct in de stats zichtbaar is. Om 0.00 EST (06.00 uur Nederlandse tijd) worden de dagelijkse stats terug op 0 gezet en begint voor Dcypher de nieuwe dag.

- En hoe verander ik mijn naam ?
Om er in de stats wat leuker uit te zien dan naam@emailxxx kun je je Alias veranderen, ga daarvoor eerst naar je persoonlijke stats (te vinden door op http://www.dcypher.net/stats/lookup.asp?cid=2 te zoeken naar jou emailadres) en klik daar linksonder op 'Send Password'. Nu kun je met je per email verkregen wachtwoord naar 'Your Account' gaan en je instellingen veranderen

--proxy--
- dProxy hoe?
Op de pagina waar je ook de client download kun je de Proxy downloaden, Unzippen en klaar!
In de ini kun je alle instellingen veranderen:
inBufMax = 5 <== op 1 zetten als de proxy moet doorflushen en hoog zetten om te sparen
outBufMax = 51 <== nvt omdat er niet gefetcht hoeft te worden
outBufMin = 46 <== nvt omdat er niet gefetcht hoeft te worden
[..]
Server = keys.dcypher.net <== proxy waar je heen flusht
ServerPort = 4356 <== poort van de proxy waar je heen flusht
ListenPort = 4556 <== poort die je open hebt staan waar je clients naartoe kunnen flushen

- Hoe een dProxy te flushen?
De dProxy kent 2 commando's, 'S' betekent "stop de proxy" en 'F' betekent "Flush"

--overig--
- Hoe switch ik van team?
Je kunt helaas geen blokjes die teamloos zijn of bij een ander team horen meenemen naar DPC. Je moet dus maar gewoon de 'Team-ID' in je client op 1408 zetten om DPC te joinen, dat is alles.

- Waar kan ik nou zien dat ik ook daadwerkelijk zien dat ik voor DPC aan het flushen ben ?
Als je alles goed hebt gedaan en dus voor DPC flusht dan sta je hier in de lijst. Hou er rekening mee dat je email-adres achter is afgekapt met xxxxx om 'privacy' redenen.

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden (toen de eerste dpc team was opgericht voor gammaflux) 500 blokjes daarvoor geflushed, maar die staan er niet bij :?, is dit dus een compleet nieuw team? En als dat zo is hoe kan ik dan mijn blokjes voor dpc weer laten gelden?

Verwijderd

Ja vraag ik me ook af, ik heb toen ook een aantal blocks gedaan

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
/me heeft op dit forum gelezen dat door een hdd crash daar een deel verloren is gegaan, waaronder het DPC team daar
door geen backup te hebben bestaat dpc daar pas weer sins de 21e (tog?)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 09:07

mythor

Held in opleiding

1 nadeel van de GF stats :
je kan niet zien wat je gister gedaan hebt...
:(

oplossing : ik heb een proxy opgezet en van uit de log daar van worden de stats gemaakt ( zelfde iedee als ppstats ) alleen deze stats zijn dan real time

De proxy flusht alles gelijk weer door naar DCypher zelf, dus je stats op DCypher zelf blijfen ook realtime.

de stats zijn nog lang niet af, maar je kan al wel zien wat je gister en de dagen daar voor gedaan hebt

wat moet je doen om op de proxy te flushen:
"keys.dcypher.net" moet je veranderen in "213.51.86.63"
(zonder de " natuurlijk :9 )
Thats all.

en waar het allemaal omgaat, de stats kun je hier bekijken :
http://213.51.86.63/php/gf

edit:
typo

What you say?!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
jup, ik heb ook een dproxy lopen en ook bezig met een stats proggie, alleen kan ik dat niet realtime, maar voor de results:

[url="http://overload100/dpc/gf/index.html"]overload100/dpc/gf/index.html[/url]

PS, hier wordt nog zwaar aan gewerkt, dus er zijn nu nog weinig stats beschikbaar, maar als je vandaag, later in de middag kijkt zijn ze er wel denk ik :)

edit:

jammer dat die dproxy geen console log afgeeft, want nu kan ik niet uit een log halen hoeveel ik al gespaard heb
sparen, daar draajt het allemaal om met een dproxy :)
zodat je DPC en AT nog eens kan verrassen, of gewoon zoveel sparen en wachten totdat er op GoT een DPCH-GF komt :)

• mythor

mythor

Held in opleiding

ahh leuk :)
beetje concurentie

ik gebruik MYSQL en PHP wat gebruik jij ?

What you say?!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op dinsdag 23 januari 2001 01:05 schreef mythor het volgende:
ahh leuk :)
beetje concurentie

ik gebruik MYSQL en PHP wat gebruik jij ?
ik gebruik plain- Pascal :)
het is dus niet realtime

zet je ICQ ff aan, das makkuluker

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:44

Chakotay

Lick here to continue

Hoe kan je je naam veranderen? De stats zijn flink veranderd sinds ik een DPC team had gemaakt...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• mythor

mythor

Held in opleiding

[edit] je hebt het al gelezen op #dpc [edit]

What you say?!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:44

Chakotay

Lick here to continue

Ja maar dat lukte niet :( Kreeg alleen die volunteer zooi...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• mythor

mythor

Held in opleiding

ARG :(

alles loopt daar nog niet helemaal soepel

What you say?!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 15:27
Om nog even op Chakotay's vraag terug te komen: Hoe kan je je naam veranderen in de stats? (ik kom niet op #DPC)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik zie dat door de nieuwe stats het veranderen van je profile ook is veranderd, hoe het nou moet zal ik zo effe uitzoeken, het kan iig nog wel via de oude stats :)

ga naar de oude stats, klik op je naam, klik "send email" en check vervolgens je email :P

dan ga je naar "edit profile" en de rest wijst zich vanzelf

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Ik zie bij de configuration niks over proxy's en firewalls. Hoe kom ik hier omheen??

rc5 Stats || Matrix info

• QuarkuS
Bedankt Sequence.

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom die client blijft hangen? Hij zegt: 100.0% done, Completed buffer level 4/5, maar het balkje staat nog steeds op 80%. Hij flusht niet en doet verder ook niets.

• Morpheus_at_work
  • Laatst online: 09-02 23:41
soms wil de client wel is hangen gebeurd voornamelijk als de core word gestopt en nog een keer op stoppen word gedrukt is een bug , maar soms hangt deze ook spontaan

iets met lenzen

• QuarkuS
Wat doe ik eraan dan? een reboot helpt niet.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
FAQ update en tevens zijn de links ge-update naar de nieuwe stats-pages :)

Verwijderd

Okay, heb gejoind :)
Let's kick some major ass!

Verwijderd

Ik heb zojuist de client geinstalleerd, met als host server 213.51.86.63 (mythor). Realtime stats RULE!! :9~

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 06:52
Er staat bij de nieuwste client een optie:
'run hidden', maar als ik die aanvink krijg ik nog steeds gewoon de gui op m'n scherm als ik opstart. aangezien ik misschien m'n systeembeheerder op school kan overtuigen, zou het wel handig zijn om een werkende hidden mode te hebben.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Alles is weer UP & Running :P

Doe dus ook mee! en dan gaan we in GF ook lekker snel naar #1 :9~

• Stoomboot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
AAAAAHHHH, heb ik eindelijk 67 wu's, begint de client ineens weer bij 17 :(

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op speciaal verzoek:
Mijn GF dproxy is te bereiken op:
firoload.keyserver.org
poort 21

homepage: http://firoload.keyserver.org/dpc/gammaflux/index.html
hier zijn de stats te viewen, en er wordt nog aan die page gewerkt
de stats worden tegenwoordig elke 3 uur iig geupdate, en zijn ook te bezichtigen op http://firoload.keyserver.org/dpc/gf/index.html

zo dat was weer de nodige info :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
volgens mij kunnen we wel meer dan de maar 1500 blokjes per dag kunnen halen, help effe en we staan hier ook in no-time bovenaan :D

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:58

_soh

Waarom heeft de heten wij geen Dutch Power Cows maar zo'n rare numeriek naampje?

Lightning_crew

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 23:43 schreef _soh het volgende:
Waarom heeft de heten wij geen Dutch Power Cows maar zo'n rare numeriek naampje?
da's een foutje bij dcypher.net (sinds de stats down waren afgelopen week).. ik heb ze gemaild, en ze doen er wat aan :)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:58

_soh

Op maandag 05 februari 2001 00:23 schreef Sequence het volgende:

[..]

da's een foutje bij dcypher.net (sinds de stats down waren afgelopen week).. ik heb ze gemaild, en ze doen er wat aan :)
Nee ok dan is het goed. Ik was al bang dat het een soort van struikrovertje spelen was met de top teams. ;)

Lightning_crew

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Nee ok dan is het goed. Ik was al bang dat het een soort van struikrovertje spelen was met de top teams. ;)
is eignelijk ook wel kewl ID >:)

Verwijderd

uhm, kan ik koe en gammaflux tegelijk doen ??

/me is confused ...

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 20:41 schreef scsi-freak het volgende:
uhm, kan ik koe en gammaflux tegelijk doen ??

/me is confused ...
zie mijn icoontje :D
het kan dus wel, de }:O pakt dan 20% en gammaflux 80%... :)

• Morpheus_at_work
DPC STANDS AT POSITION 46
MONDAY 5th of Februari 2001 22:12

iets met lenzen

• Morpheus_at_work
DPC STANDS AT POSITION 41
MONDAY 6th of Februari 2001 9:44

iets met lenzen

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
op dit moment staan we al weer #36 overall :D

[promotalk]
doe ook mee ;) dan staan we nog sneller op #1 :P
[/promotalk]

• Johannes
  • Laatst online: 03-02 06:52
Op zaterdag 27 januari 2001 00:47 schreef Taradino het volgende:
Er staat bij de nieuwste client een optie:
'run hidden', maar als ik die aanvink krijg ik nog steeds gewoon de gui op m'n scherm als ik opstart. aangezien ik misschien m'n systeembeheerder op school kan overtuigen, zou het wel handig zijn om een werkende hidden mode te hebben.
Weet iemand hier al iets van???

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
Wilde eerst gaan OGRren ipv RC5en }:O, maar dit is veel geiniger... weer iets nieuws...
Nu moet er op GoT nog wel een Dcypher icoontje komen, net als de }:O

I'm in!*D

• WouterG
  • Laatst online: 06:39

WouterG

Dit is geen ondertitel

Dis veel cooler, ik sta met mijn AMD K6-2 lekker op de 12e plaats. Voel ik mezelf toch nodig om boven te blijven met 1408

• Morpheus_at_work
He Sequence zullen we is proberen of we elke dag een plaatsje hoger kunnen komen we staan nu 36ste is kijken of we volgende week in de top 30 staan

iets met lenzen

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 17:25 schreef Morpheus_at_work het volgende:
He Sequence zullen we is proberen of we elke dag een plaatsje hoger kunnen komen we staan nu 36ste is kijken of we volgende week in de top 30 staan
wel opletten heh, we staan al 24e :7

maar kwil dus wel dat we dagelijks op #1 komen, zonder al te veel te verliezen aan ogr/rc5.. maar dat moet makkelijk kunnen :)

• Morpheus_at_work
er is een onbekende die flush op mijn naam :)ik vind het best hoor om per dag 5 a 8 k per dag te krijgen , gulle gever bedankt ;)

iets met lenzen

• Morpheus_at_work
sorry sequence het is opeens wel erg hard gegaan 12 plaatsen omhoog , was uiteraard wel rekening mee te houden , want wij zijn natuurlijk erg goed :)

iets met lenzen

Verwijderd

Van hun nieuws pagina:
Stats Failure:

Due to hardware failure in our RAID storage system we lost all the database content. We are currently recovering data from our backups and are rebuilding the database.

We are certain that the Gamma Flux project user statistics will be recovered without losses, however we may have lost a number of new signups from ProcessTree suppliers between December 25 and January 27. If you signed up during that time span, please try to log into your account information in the supplier zone. If you cannot get in, your account has been affected and we ask you to sign up again. Restoration of account will continue throughout the next two weeks.
weer dat gelazer, vorige keer ook al toen ik wilde meedoen. ik stop ermee hoor.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
alles werkt nu weer 100%, ze hebben idd wat foutjes gemaakt, maar nu is alles weer oke :)

nog een paar leden erbij en dan door naar de top :D

Verwijderd

ik ben nu ook lid :)

• Morpheus_at_work
welkom en veel plezier in de competitie

iets met lenzen

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Ej ... waar blijven de stats. Op dit moment ben ik vandaag 9e van de wereld en sta ik inmiddels ook op 9 binnen DPC >:) (Ik heb wel stiekum een paar daagjes gespaard ;)

Ennuh ... waar zijn die blokjes van [DPC]going straight to the top gebleven (160.000 stuks). Die zouden er toch weer bijkomen :?

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 01:06 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Ej ... waar blijven de stats. Op dit moment ben ik vandaag 9e van de wereld en sta ik inmiddels ook op 9 binnen DPC >:) (Ik heb wel stiekum een paar daagjes gespaard ;)
:D wordt aan gewerkt.. bijna operationeel ;)
Ennuh ... waar zijn die blokjes van [DPC]going straight to the top gebleven (160.000 stuks). Die zouden er toch weer bijkomen :?
nope, komen niet terug.. omdat itsme niet kan/wil bevestigen dat alle output legit is.. en het hem nu opeens niks meer uit maakt :?

Verwijderd

Nou weet ik nog niet hoe ik mun naam kan veranderen :(

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 15:09 schreef stefana3a_revision_1 het volgende:
Nou weet ik nog niet hoe ik mun naam kan veranderen :(
eerst even sign up klikken, en die zooi daar invullen
Als het goed is krijg je dan een meeltje van DCypher, met daarin je password
Dan ga je naar je naam toe (via DPC team, klik je daar op je eigen naam, wat waarschijnlijk nu nog je meel addy is in de vorm van naam@abcxxxxxxx) en klik je daar op 'Your account'
daar kan je je nieuwe alias intypen, en als je wil je nieuwe pw (2x) en je ouwe pw, en dan zou het goed moeten zijn

• WouterG
  • Laatst online: 06:39

WouterG

Dit is geen ondertitel

Je kunt zelfs html bij je naam gebruiken. bv: <blink>naam</blink>

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
FAQ geupdate! als er nog steeds onbeantwoorde vragen zijn hoor ik het graag, verder zou ie in mijn ogen duidelijk genoeg moeten zijn zodat iedereen mee kan doen :D

Verwijderd

Goeie FAQ, maar mischien kun je iets specifieker ingaan op de poorten die je eventueel kunt gebruiken om te kunnen fetchen en flushen (zowel van de proxy als van de client), mijn vraag/probleem is: kan ik andere poorten gebruiken dan bijvoorbeeld de 4356 (die standaard is), daar heb ik nogal probleempjes mee, mijn clients spugen vrolijk hun blokjes naar de proxy en die is ze lekker aan het verzamelen.

Meer mag ik niet zeggen anders is het een dubbelpost, zie [topic=139195] voor de rest van mijn relaas.

/me wil wel meedoen, maar wordt tegengewerkt door de techniek :'(

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 13:33 schreef TgF het volgende:
Goeie FAQ, maar mischien kun je iets specifieker ingaan op de poorten die je eventueel kunt gebruiken om te kunnen fetchen en flushen (zowel van de proxy als van de client), mijn vraag/probleem is: kan ik andere poorten gebruiken dan bijvoorbeeld de 4356 (die standaard is), daar heb ik nogal probleempjes mee, mijn clients spugen vrolijk hun blokjes naar de proxy en die is ze lekker aan het verzamelen.

Meer mag ik niet zeggen anders is het een dubbelpost, zie [topic=139195] voor de rest van mijn relaas.

/me wil wel meedoen, maar wordt tegengewerkt door de techniek :'(
fetchen is bij GF iig niet nodig, listenport is de poort die je op je proxy openzet en instelt bij je clients om naar te flushen. de andere Server en serverport zijn de servers van waar je heen wil flushen met je proxy

• Paul
  • Laatst online: 09:50
Ik heb even de files in de DCypher-dir bekeken, en er is een file, status, waarin allemaal info staat.
Hierin kun je o.a. zien hoeveel wu's je hebt als je boven de duizend(vierentwintig?) zit, dan staat het nl. niet meer in de GUI...

Maar wat ik me afvroeg, kun je die 50 (flushtreshold oid in status) niet ophogen zodat hij toch niet flushed? Want dat is dan natuurlijk een mooiere optie dan het invullen van een niet bestaand adres...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27
Je kunt het iig in de ini file veranderen. Of dat ook echt werkt weet ik zo niet (gisteren pas ingesteld en mijn P200 gaat niet zo hard ;) )

[removed]

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
je kunt iig zorgen dat ie niet flusht door een foute Host Server in te stellen :)

• Paul
  • Laatst online: 09:50
Op Thursday 15 March 2001 10:04 schreef redwing het volgende:
Je kunt het iig in de ini file veranderen. Of dat ook echt werkt weet ik zo niet (gisteren pas ingesteld en mijn P200 gaat niet zo hard ;) )
Ja, sorry. Die waarde veranderen bedoelde ik ook in de ini... Ik zat op school (= dichgetimmerd :() en daar had ik niet de beschikking over meer info dan dat wat ik uit me geheugen wist te vissen :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
Ik had ergens gelezen dat Gamma Flux 2 half maart zou uitkomen.....da's nu dus. Iemand die er meer over weet?

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
Weet iemand of er echt wekelijks die prijs van $100 wordt verloot onder de leden?

zie ook: http://www.dcypher.net/participateandwin.asp?sponsor=1

Er zitten heel wat voorwaarden aan vast....als het zo is, zou ik het wel in de FAQ zetten :+

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
je kunt voor GF ook betaald krijgen.. hoe dat werkt weet ik niet en ga ik ook niet proberen.. DPC is non-profit weetjenogwel
Pagina: 1