ik zit met het volgende, zodra ik in winamp een filmpje probeer af te spelen reboot mn pc. muziek gaat wel. heel vreemd heb mn codecs en winamp al gereinstalled.. iemand bekent met dit probleem?
Verwijderd
wat voor filmje, en film afspellen met winamp? dacht die alleen mp3 konden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 00:00 ]
welk soort filmpje idd, winamp heeft een enorme berg aan plugins die nagenoeg elke file wel kunnen afspelen. Zelf heb ik de lite versie gedownload en handmatig de DirectShow, WMA, MP4 demuxer en MPEG (layer3/aac/dobly) erin gezet en draait alle filmpjes probleemloos.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb gewoon de laatste full van de site gehaald en vroeger (heb een verse XP install net dr op zitten) draaide die ook alles maar nu niet meer, ik denk dat t m in xvid zit want er komt rechts onder zon klein xvid dingetje in beeld.. en als ik de film (een avi) in WMP10 probeer af te spelen gaat t ook fout. heel vreemd..
speel die video met vlc player (video lan player) ik heb ook problemen met codecs in winamp,
iMac 2020 i7
het maakt niet uit, in VLC, WMP, winamp, krijg zodra ik op play druk een crash, er staat weld dat de film bv een uur duurt maar zodra ik op play druk freezed ie compleet, heb al alles gereinstalleerd (codecs en players ) niets helpt
HELP!
ik ben helemaal ten einde raad, heb net mn pc geformat en XP opnieuw geimstalleerd, forceware drivers, norton en WMP10 erbij en een random filmpje gedownload, Lukt t weer niet, de pc doet bijna niets meer als ik in WMP probeer af te spelen en in VLC word ie ook mega traag maar dan hoor je wel soms stukjes geluid.. Wat kan dit zijn? hardware probleem? videokaart misschien? of ligt t aan de XP cd (tis een stripped corp versie of zoiets)?
ik ben helemaal ten einde raad, heb net mn pc geformat en XP opnieuw geimstalleerd, forceware drivers, norton en WMP10 erbij en een random filmpje gedownload, Lukt t weer niet, de pc doet bijna niets meer als ik in WMP probeer af te spelen en in VLC word ie ook mega traag maar dan hoor je wel soms stukjes geluid.. Wat kan dit zijn? hardware probleem? videokaart misschien? of ligt t aan de XP cd (tis een stripped corp versie of zoiets)?
Zou je het schoppen van je topic achterwege willen laten tot minstens 24 uur na je laatste reply?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maar ik kom wel met nieuw nieuws en dat kan van belang zijn voor mijn potentiele redder..Spider.007 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:05:
Zou je het schoppen van je topic achterwege willen laten tot minstens 24 uur na je laatste reply?
Dan pas je je laatste bericht maar gewoon aan; dit staat duidelijk genoeg beschreven in de diverse FAQ's en voorwaardenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:06:
[...]
maar ik kom wel met nieuw nieuws en dat kan van belang zijn voor mijn potentiele redder..
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
je praat steeds over fimpje dit, filmpje dat.. een xvid of avi (of divx, allemaal .avi extensie) heeft veelal goeie drivers nodig (met name de "usenet" filmpjes), probeer anders eens een trailer van officiele website.
Hoe draait bijvoordbeeld een Quicktime, mpg of WMV filmp (clip oid)? Mischien zo'n kale mediaplayer erop zetten met de directshow (ffdview?) drivers?
Hoe draait bijvoordbeeld een Quicktime, mpg of WMV filmp (clip oid)? Mischien zo'n kale mediaplayer erop zetten met de directshow (ffdview?) drivers?
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2006 15:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
avi werkt niet wmv werkt niet en ik probeerde net de trailer van een game en ik moest iexplorer process beindigen om weer verder te kunnen... ik vind t zo vreemd dat ik alles kan doen behalve een filmpje, van welke soort dan ook afspelen...
Pagina: 1