Oeh, nice! Pakkende serie, goede keuze om hem in Z/W te doen
Er zitten een aantal foto's tussen met een heel fijn lijnenspel, neem bijvoorbeeld #1, #7 en #13. Heerlijk! #13 is sowieso wel leuk omdat het echt een _huge_ betonnen boog is, en die twee mannetjes net modelpoppetjes zijn. #7 is goed getroffen, fijne compo, lekker contrastvol, juiste moment.
De "plattelandsfoto's" trekken me niet zo. Ze zijn wel goed, maar ik word er niet echt ingetrokken. Dat hoeft niet aan de foto's te liggen, het kan ook mijn persoonlijke voorkeur zijn.
#4 en #12 vind ik dan wél weer interessant. Op de een of andere manier komt #4 heel mysterieus op me over, heel verlaten ofzo. Terwijl het een doodnormale wegafzetting is. #12 is natuurlijk gewoon goed. Mooie vlakverdeling, en een prachtige blik van de non of zuster (?) die daar staat te wachten.
Wat me wel opvalt is dat er wat halo's om onderwerpen zitten op een paar aantal foto's, het linker gebouw en vlaggenmast op #2, om de non in #12 en om de mannetjes op #15. Maargoed, dat mag de pret niet drukken, en heeft verder ook weinig met het fotograferen zelf te maken.
Ben benieuwd wanneer de foto's van jou op de trap in #1, gemaakt door Gizz, te zien krijgen. Lijkt me nou een typische lokatie om snel even wat te schieten. Of heb ik het dan mis?