Toon posts:

Rome: Total war - Invalid cd key

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is heel simpel: die f*ckin CD-key wordt als invalid beschouwd! :( Ik ga naar multiplayer, ik type hem in EXACT zoals op het doosje staat, met kleine letters dus enal en met '-' overal. Ik heb ook al gechecked of 0 geen o was ofzo...niks werkt! Ik heb alle forums afgezocht, het enige dat men dan kan zeggen is dat ik het verkeerd heb getypt (Ik heb het CORRECT getypt, ga daar maar van uit).
De support van ontwikkelaars en uitgever is werkelijk slecht te noemen! Ik heb al vijf mails gestuurd en geen antwoord! LAN werkt ook al niet! kortom de hele multiplayerzooi is totally fooked up :(
Is er iemand, in deze zaal, die ENIG idee heeft... wat er gaande is?.... Ik ni :|

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-11 20:40
1 Meestal staat de code niet op het doosje ;) (erg handig als je in de bart smit de codes even overschrijft :+ )
2 flame niet zo :r
en 3 ga terug naar de winkel en leg je verhaal uit en je krijgt zo een nieuwe mee ;)

[ Voor 174% gewijzigd door Dubbel Fristie op 27-02-2006 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
achterkant van manual... :/

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

het mailen van de ontwikkelaars heeft meestal geen zin, aangezien ze dagelijks zoveel spam binnenkrijgen of dergelijke flaimmails met teksten net als die van jou. Ze reageren daar gewoon niet op...

heb je de site van het spel al doorzocht in de faq of zo?

---

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Welke winkel heb je hem gekocht? Misschien dat je daar het verhaal uit kan leggen, ik raad je wel aan eerst wat proziac te slikken, misschien dat ze dan ook nog luisteren

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Verwijderd

de oude simpele truc is het en jij bent er helaas de dupe van
spel kopen serial overschrijven spel branden en weer terug brengen.
ga naar je winkel waar je hem gekocht heb leg je verhaal uit en je krijgt een nieuwe.
wees daar wel een beetje beleefd en leg uit hoe en wat.
ik hoop alleen dat je dit spel maar binne 24 uur gekocht heb anders kunne ze je weigeren,
en zul je het via rome total war moete doen.
helaas is dit niet de leukste manier omdat reacties erg traag zijn en je een hele proceduren moet volgen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heren, mag het wat minder? :)
Voor de TS: het is balen, maar haal even diep adem en wacht nog even af. Zie ook de tips hierboven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.