Toon posts:

[XP] Welkomscherm xp komt niet, enkel klassieke logon*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Mijn welkomscherm in cp waar ik op de accountnaam kan klikken komt niet meer.
Ik krijg nu het vroegere logonscherm waar ik de naam en wachtwoord gewoon moet intypen.
In mijn configuratiescherm bij accounts heb ik de optie aangevinkt dat het welkomscherm moet komen.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

peterke1974,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT erg veel regels met allerlei soorten eisen aan een topic - ik vat de belangrijkste eventjes samen:
  • Probeer je vraag eerst zelf te beantwoorden door bv. op GoT en op Google eens rond te zoeken. Los je het daarmee niet op vertel dan tenminste in je topic wat je zoal al wel tegen kwam aan mogelijke oplossingen en wat daarvan niet lukte - oftewel, toon wat eigen inzet :)
  • Geef verder in je topicstart duidelijk aan wat je probleem is en sinds wanneer je het probleem hebt e.d. Dat heb je gedaan.
  • Kies een topic titel die je probleem helder en duidelijk omschrijft - daarnaast zien we in Windows Operating Systems graag de Windows vresie terug. Dat heb je ook gedaan
Pas je topic nog even aan met wat je zoal al geprobeerd ebt e.d. - dat ovorkomt dat wij allerlei dingen moeten gaan vragen die jij misschien al geprobeerd hebt :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:40:
hallo,
Mijn welkomscherm in cp waar ik op de accountnaam kan klikken komt niet meer.
Ik krijg nu het vroegere logonscherm waar ik de naam en wachtwoord gewoon moet intypen.
In mijn configuratiescherm bij accounts heb ik de optie aangevinkt dat het welkomscherm moet komen.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
pc niet stiekem gekoppeld aan een domein?
Het welkomstscherm wordt in een domein uitgeschakeld

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

laat maar fout antwoord

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 17:29 ]

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
welke veranderingen heb je evt. nog meer gedaan? snelle gebruikers wisseling of zoiets bijvoorbeeld?
accounts verwijderd?

het zou ook zonder tweakui moeten kunnen namelijk.
het heeft denk ik ook niet met autologon te maken.... ?