Telkens als ik een mov file, of iets anders waar QuickTime mee te maken heeft, open, dan valt het geluid weg. Geen geluid meer uit mijn boxen, geen koptelefoon, nada. Wat ik heb opgemerkt is, is dat ik een game opstart als TrackMania: Nations het geluid opeens weer terug is 
Mijn huidige QT versie is de laatste, geen Pro. Verder heb ik geen andere spullen in mijn PC gezet. Deïnstalleren, oudere versie installeren, het helpt allemaal niet. Ook alle, echt alle, van QuickTime verwijderen lukt ook niet. QuickTime speelt verder alle bestanden wel gewoon, zonder probleem.
De PC is een stock Compaq SR1649nl, gekregen van me ouders, maar goed.
Proc: P4 D 830 3.0 Ghz
RAM: 2x 512Mb DDR2-SDRAM Samsung 266Mhz
HDD: Maxtor 6L200M0 200Gb
Mobo: onbekend, ook niet te achterhalen met Sandra of wat dan ook. Heeft i945P chipset iig.
Weet iemand wat?
Mijn huidige QT versie is de laatste, geen Pro. Verder heb ik geen andere spullen in mijn PC gezet. Deïnstalleren, oudere versie installeren, het helpt allemaal niet. Ook alle, echt alle, van QuickTime verwijderen lukt ook niet. QuickTime speelt verder alle bestanden wel gewoon, zonder probleem.
De PC is een stock Compaq SR1649nl, gekregen van me ouders, maar goed.
Proc: P4 D 830 3.0 Ghz
RAM: 2x 512Mb DDR2-SDRAM Samsung 266Mhz
HDD: Maxtor 6L200M0 200Gb
Mobo: onbekend, ook niet te achterhalen met Sandra of wat dan ook. Heeft i945P chipset iig.
Weet iemand wat?
[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 28-02-2006 08:24 ]