Toon posts:

MSN 7.5 transfer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb altijd MSN gebruikt op mijn netwerkje en bij alle versies kon ik (met of zonder MSNplus) bestanden sturen naar contactpersonen.
Nu heb ik vandaag de nieuwste versie gedownload, gewoon uit interesse om te zien of er nieuwe dingen bijzaten.
Nu is krijg ik bij verzenden van files eerst een tijdje niets en dan opeens de boodschap dat de verzending mislukt is.
De Windows Firewall staat af en aan mijn netwerk is niets veranderd... :?

Weet er iemand hoe dit komt? Heeft MSN opeens WEL poorten nodig?...

Verwijderd

Hallo,

wat voor bestand verstuur je, d.w.z. hoe groot is het bestand, en welke extensie heeft het ? Je zou kunnen proberen om de kontaktpersoon waar je het bestand naartoe stuurt te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
Mogelijk is ook dat jouw computer spyware of adware binnengekregen heeft, ik zou voor de zekerheid AdAware of Spybot draaien (je kunt deze programmatjes downloaden door op ´Adaware´ of ´Spybot´ te klikken)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Naar mijn weten hoef je voor MSN Messenger 7.5 geen extra poorten te openen. Er staat dacht ik wel een filter op bestandstypen die je kunt verzonden. Hoe groot zijn de bestanden die je wilt versturen? En wat heb je al geprobeerd?

Misschien heb je hier wat aan? Of eventueel hier? :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter